Wpis z mikrobloga

Denerwujących problemów z Fiatem Stilo ciąg dalszy. Możliwe że po wymianie łącznika stabilizatora sypnęła się zbieżność? Czy może źle wyważone koła, bo też dzisiaj zmieniane opony? Objaw jest taki, że przy prędkościach 80+ na kierownicę przenoszą się dość mocne drgania, a wcześniej ich raczej nie było (tzn na postoju były, ale mniejsze i nie w czasie jazdy).
Ogólnie to mam dość już tego samochodu, ale nikt mnie nie chce od niego uwolnić i chcąc nie chcąc muszę nim jeździć.

#samochody #mechanikasamochodowa #motoryzacja
  • 9
@MM1311: diesel. Typowe usterki tego modelu, co jakiś czas coś z elektryki, zamarzające zimą klamki, drgania budy, bo fiat dawał wtedy jakieś słabe poduszki pod silnik i skrzynię. Plus fakt, że pomimo że fiat, to wcale nie jest tani w eksploatacji. A i mechanik dał ciała przy lakierowaniu i na srebrnym to baardzo widać. Dwie osoby go oglądały, ale przez ten lakier nikt nawet nie chciał jazdy próbnej przeprowadzić.
@mdmicky92: Jak się wymienia łącznik stabilizatora, to nie trzeba rozpinać elementów, które odpowiadają za geometrie. No chyba że wymieniałeś jeszcze gumy stabilizatora no i wtedy trzeba czasem opuścić całe zawieszenie, ale jak wymieniałeś same łączniki, to nic się nie przestawi. A twój problem, to ewidentnie źle wyważone koła