Wpis z mikrobloga

@MagnaPomerania: @Agnaktor: http://www.vgchartz.com/analysis/platform_totals/ opieram się na tych statystykach.
Wii jest ciekawym przykładem właśnie, bo nikt w niego nie wierzył, była to platforma wyśmiewana przez wszystkich bo ps3 i xbox360.

@Soho: To, że Sony o niej zapomniało nie znaczy, że nadal nie wychodzi tona chińskich gierek. Catherine: Full Body ma wyjść na ps4 i vitę, steins gate elite na switcha, ps4, pc i vitę. Także to nadal
  • Odpowiedz
@pandapl: 12 gier w 2017 i 25 w 2016 wg metacritic? Do tego ledwo połowa z nich z oceną ponad 75%. Trochę słabo to wygląda ( ͡° ͜ʖ ͡°) A żyć musi bo trzeba było wydać kasę na zestaw developerski

I nie, nie mam Switcha, ale gdybym chciałbym handhelda to nie widzę innej dobrze rokującej platformy na dzień dzisiejszy.
  • Odpowiedz
Wii jest ciekawym przykładem właśnie, bo nikt w niego nie wierzył, była to platforma wyśmiewana przez wszystkich bo ps3 i xbox360


@pandapl: No to chyba w Polsce wyśmiewano Wii, bo na zachodzie to była bardzo popularna konsola, która od początku nie zakładała walki na parametry z X360/PS3.

Dlatego powtarzam, że ty opierasz się na bardzo niemiarodajnym i dość dziwnym, polskim rynku konsolowym, by podpierać swoje tezy na skalę globalną. A to kompletnie nie ma przełożenia, bo poza Polską, konsole NIntendo są przyjmowane ciepło (za wyjątkiem badziewnego Wii U, ale to był właśnie problem
  • Odpowiedz
@pandapl: mówię o ilości gier na Vitę przez ostatnie dwa lata jak na nadal żyjącą platformę. Ale fakt, w Japonii coś się może więcej pojawiać, na anglojęzyczny rynek dużo portów jednak nie wpadnie :P
  • Odpowiedz