Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki, prosta sprawa. Nie mam nic, żadnych długów, żadnych kredytów, żadnej dziewczyny, żadnych gówniaków, gównostudia (geologia) skończone, nie mam żadnego doświadczenia, nie mam żadnej dobrej pracy i 25 lat na karku. Reasumując, nic i nikt mnie nigdzie nie trzyma.

Emigrować teraz i zaczynać od jakiegoś fizycznego czy zostać i próbować np. podyplomówek?

POWÓD

Nie chodzi mi o kasę, bo potrzeby mam generalnie małe, więc nie dlatego chcę uciec z Polski. Po prostu jestem ciekaw świata i chciałbym pomieszkać sobie w kilku krajach, poznać kultury, języki. Tylko tyle i aż tyle.

OBECNA SYTUACJA

Jestem na gówno #staz jako pomoc biurowa, a więc jedno wielkie xD. Nic tam praktycznie nie robię (staram się uczyć różnych rzeczy w międzyczasie, by nie tracić 8h dziennie), ale prawie 1000 złotych co miesiąc wpada. Mieszkam z siostrą w mieszkaniu, za które płacą rodzice, więc ogólnie odpadają mi koszty utrzymania i żarcia. Nie jest to za darmo, bo pomagamy ojcu ogarniać papiery w firmie. Uprzedzając, nie, to mi kompletnie nie odpowiada i nie jestem zadowolony z tej sytuacji. Chciałbym być w 100% niezależny i ciężko #!$%@?ć, jeśli miałoby to być coś rozwijającego.

Ogólnie szukałem pracy i nie udało się. Nie dziwne, skoro nie mam żadnego doświadczenia, a w dodatku chcę się przekwalifikować, więc zaczynam od kompletnego 0. Uznałem, że lepszy staż za psi grosz, niż siedzenie w domu. Po 2 miesiącach czuję, że to jest strata czasu i ani mnie to nie rozwija, ani nic nie zarabiam, tylko gniję w miejscu, a czas leci. Nie chcę być biurwą, więc zastanawiam się nad wyjechaniem i pracą fizyczną #zagranico. Z drugiej strony, nie chcę być kimś, kto w wieku 30 lat będzie miał w CV tylko jakieś magazyny czy taśmy produkcyjne, tylko, że zagraniczne. Interesuje mnie średni szczebel, a nie prosta, fizyczna robota, wypłata i elo.