Aktywne Wpisy
Helonzy +67
Często zastanawiam się, dlaczego dochodzi do tak wielu potrąceń na pasach dla pieszych. Przecież wystarczy chwilę poczekać, aż samochody zwolnią, zanim wejdziemy na jezdnię.
Nawet jeśli pieszy ma pierwszeństwo na pasach, nie warto z tego korzystać zbyt pewnie, bo nie mamy szans w starciu z pojazdem. Jeżeli zauważę, że samochód nie zwalnia lub jego prędkość stanowi poważne zagrożenie w razie zderzenia, nie wchodzę na pasy. Zachęcam wszystkich do podobnego podejścia – warto
Nawet jeśli pieszy ma pierwszeństwo na pasach, nie warto z tego korzystać zbyt pewnie, bo nie mamy szans w starciu z pojazdem. Jeżeli zauważę, że samochód nie zwalnia lub jego prędkość stanowi poważne zagrożenie w razie zderzenia, nie wchodzę na pasy. Zachęcam wszystkich do podobnego podejścia – warto
ChlopoRobotnik2137 +672
Palacze to podludzie…sytuacja z przed chwili , chuop po 40 pali cienkiego papierosa czem prędzej na peronie żeby jak najwiecej nawciagac się. Pociąg już jedzie a pet nadal cały. Zaciąga się jak szalony by resztę pęta wrzucić na tory… już nie wspomnę o toaletach na lotniskach gdzie wiecznie śmierdzi fajkami bo jaśniepan nie umie wytrzymać bez fajki kilka godzin. No podludzie
#papierosy #fajki #palenie #tyton
#papierosy #fajki #palenie #tyton
Przez pierwsze 3 miesiące użytkowania było wszystko ok. Po czym nagle moje konto zostało zablokowane - bez powodu.
#revolut
Złóż reklamacje / poskarż się do knf'u... oh wait xD
Zostaje pan kantry menagier: https://pl.linkedin.com/in/karol-sadaj
Od 4 dni nie mam dostępu do WŁASNYCH PIENIĘDZY.
Dużo osób tutaj korzysta/ lub zastanawia się nad Revolut. Więc przestrzegam bo można na prawdę łatwo stracić dostęp do własnych pieniędzy i to bez powodu
No ale revolut przecież taki innowacyjny i rewolucyjny, support przez social media chowający głowe w piasek xD
Pewnie studenciaki w krakowie nie wiedzą co robić i czekają na instrukcje z centrali w Rosji.
Ta karta nadaje się jedynie do jednorazowych płatności na guwnostronach gdzie zachodzi ryzyko, że z twoich danych ktoś skorzysta - taki dodatkowy bufor między głównym kontem w banku. Nigdy bym tam nie trzymał żadnej kasy.
dokładnie tak jest. jesli support ci nie odpisuje to nie dlatego ze nie maja czasu albo cie olewaja. oni po prostu nie wiedza co napisac i twoj "ticket" zostal przydzielony do kogos na gorze albo sami czekaja na info z góry co z tym fantem zrobic. tak dziala customer service w praktyce.
@blantek to powinni dać o tym znać...
Wymieniłem PL na euro i wysłałem osobie z mojej rodziny.