Aktywne Wpisy
Chciałbym otworzyć nitkę najdurniejszych porad jakie kiedykolwiek usłyszeliście.
Ja zacznę od:
"Nie szukaj miłości sama się znajdzie"
i
"Z sexem etc. nie ma się co spieszyć"
#przegryw
Ja zacznę od:
"Nie szukaj miłości sama się znajdzie"
i
"Z sexem etc. nie ma się co spieszyć"
#przegryw
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Nadszedł czas podjęcia męskiej decyzji w sprawie nowego dupowozu i wybór padł na #bmw #e46
Nie jest to do końca decyzja zdrowo rozsądkowa, ale zdecydowałem się pierwszy raz w życiu pokierować bardziej sercem, niż rozumem ( ͡º ͜ʖ͡º)
I teraz pytania do Was (z racji tego, że jestem z lekka motoryzacyjnym nieukiem):
1. Jaki silnik będzie najlepszym wyborem jeśli chodzi o benzynę? 2.8 193 km, 3.0 231 km czy coś innego? Zależy mi na mocniejszej jednostce, spalanie do jakiś 13 litrów wytrzymam.
2. Któreś roczniki są wyjątkowo udane/#!$%@??
3. Na co zwrócić szczególną uwagę przy sprawdzaniu danego egzemplarza?
4. Czy budżet 25k będzie wystarczający żeby pogrzebać sobie w wartych uwagi egzemplarzach? Trafię na coś z m-pakietem zewnętrznym?
To mi przyszło do głowy na teraz. Może Wy macie jakieś dodatkowe rady?
No i w sumie najlepsze pytanie - może jakiś Mirek chce się przekazać w dobre ręce swój egzemplarz? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1) w polifcie nie było 2.8. 3.0 231 lub 2.5 193.
2) powyżej marca 2003. Im nowszy tym lepszy
3) wypadkowość, elektronika, vanosy, działanie klimatyzacji.
4) sedan I kombi znajdziesz w tym budżecie, coupe może być droższe.
Polecam kontakt z Andrzejem Jamą z bimmer check, znajdzie ci dobry egzemplarz
Ad 1.
2.8 jest okej, ale czy on był w polifcie to jakoś nie kojarzę
w polifcie na pewno był 2.5 i 3.0
2.8 pali podobnie co każde z 2 z przodu, ale ma już moc
13l spalanie
BMW
wybierz jedno
Ad 2. Roczniki raczej nie mają znaczenia, patrz tylko czy w danym roczniku występował dany silnik
Ad 3. Na wał, na to czy nie była składana
Mimo wszystko szukaj raczej polifta. Poczytaj o wyrywającym się wózku tylnego zawieszenia.
To jak z tym spalaniem sprawa wygląda? Sprawdzałem różne raporty spalania w necie, dodatkowo jakieś analizy porównawcze gdzie e46 (z przynajmniej dwulitrowym silnikiem) występowała. Wszędzie było max 12 litrów - chyba że ludzie takie bajki snują ( ͡º ͜ʖ͡º)
Zrobię też jak mówisz - popatrzę na chłodno i dodatkowo spróbuję zasięgnąć opinii osoby, która bardziej ogarnia temat ode
e46 za 25k to sa egzemplarze z dorobiona ideologia - nie sa w cale lepsze od tych za 10k.
Ja bym szukał M54B25, M52B25TU, na początek mocy wystarczy.
Na twoim miejscu szukałbym e46 z silnikiem 2.8l - samochód będzie tańszy niż polift i jednostka będzie trwalsza
pojeździsz rok, zobaczysz czy ci się spodoba i zamienisz na e92:)
co sprawdzić to przy mocniejszych wersjach silnikowych tylny wózek ma tendencje do urywania się :) a tak to e46 jest raczej trwałym autem.
Ja szukając bmw na ogłoszeniach kieruje się zawsze tą samą zasadą.
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-328ci-193km-skora-xenon-tempomat-grzane-fotele-alu17-serwis-ID6zFmZL.html
I na pewno na pierwszy ogień podeślę tego pana z Bimmer Check jeśli chodzi o weryfikację fury :)
brałem dwa razy podstawowy pakiet - sprawdzą całe auto, zrobią jazdę testową, obadają całe auto czujnikiem lakieru
Ciekawi mnie jeszcze ta sztuka i dlaczego jest taka tania:
http://allegro.pl/sliczne-bmw-e46-328-ci-okazja-full-opcja-xenon-2-8-i7248674702.html
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=3&t=94846&start=20
i ile osób tyle opinii, jedni piszą że 15 lekką ręką, inni że przy jeździe "jak człowiek" bez problemu wyjdzie 12-13
już sam nie wiem co mam o tym myśleć i komu wierzyć ( ͡º ͜ʖ͡º)