Wpis z mikrobloga

@Mihaal: Nie bierz, widziałem to na żywo i niestety ale nie wygląda.
Jak większość wschodniego designu robi pierwsze wrażenie innością ale potem przychodzi drugie i nie jest dobre.

Gx
  • Odpowiedz
@Kick_Ass mowie wylacznie o wykonaniu. Plastiki jak w chinczyku, spasowane bardzo slabo. A rama i wahacz to spawy i wyglad rodem z chinskiego rowerka. Wahacz to sa dwie zespawane po dlugosci rurki. No strasznie zawiedziony bylem jak to zobaczylem i marka do skreslenia jak dla mnie
  • Odpowiedz
@Mihaal
@stevemaster jest bardzo dużo testów z całego świata. Te motocykle nie od dziś są na rynku. Tyle że modele wcześniejsze. Sam chciałem kupić rkv zaraz po premierze i obejrzałem chyba wszystkie testy.
  • Odpowiedz
@stevemaster powielanie schematów,bo ktoś kiedyś coś napisał. Utożsamianie obecnego produktu z chińską tandetą dostępna kilka lat temu w marketach, gdy tylko otworzono rynek na import to spore nadużycie. Obecnie problem z chińską motoryzacja nie wynika z kiepskiej jakości bo importerzy od dwóch czy trzech sezonów biorą towar od topowych wykonawców , raczej z kiepskiej sieci reselerskiej i finałowego montażu w salonach. Miałem trzy jednoślady chińskie, czego dwa nowe,i w obu praktycznie musiałem
  • Odpowiedz
@Kick_Ass: Z własnym serwisem nie będzie problemu, bo ojciec ma własny warsztat samochodowy. Opinię o polskich dealerach zawsze się pojawia jako główny argument wśród osób, które rzeczywiście użytkowały sprzęt, a nie widziały go tylko na YT.
Mam świadomość, że kupię produkt, który za dwa lata straci sporo na wartości, ale z drugiej strony chcąc kupić wymarzonego KTM Duke lub Yamahę MT125, musiałbym dać sporo ponad 10k, a to już ponad mój
  • Odpowiedz