Aktywne Wpisy
anamorfoza +954
Trochę chwali post ( ͡º ͜ʖ͡º). Jestem architektem i autorką projektu remontu elewacji i odtworzenia detalu budynku przy ul. Prądzyńskiego 37, we Wrocławiu. Wyszło super i cieszę się, że wspólnota zrobiła to zgodnie z projektem, który był droższy niż zwykłe odmalowanie elewacji. Zdjęcie od Wrocławskieinwestycjebudowlane (mnie możecie znaleźć jako @nakwaracie_archiekura)
Wiadomo, że chciałoby się też, żeby wymieniono cała stolarkę okienną, oczywiście było to ujęte
Wiadomo, że chciałoby się też, żeby wymieniono cała stolarkę okienną, oczywiście było to ujęte
Yuri_Yslin +1167
To właśnie praca powinna być opodatkowana najbardziej preferencyjnie, by maksymalnie zachęcać ludzi do pracowania, bo z tego powstaje wszystko to, z czego realnie bogacą się społeczeństwa. Nie z k*rwienia się, flipowania klitek czy longów na Ethereum.
Change my mind.
#nieruchomosci
Change my mind.
#nieruchomosci
#zeglarstwo
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Jesli na pokladznie nie ma osoby z uprawnieniami w czasie kontroli przez sluzby (moze to byc SG) jacht jest odcholowany do portu, koszty to ok 5000PLN plus sad.
Poszperalem troche w tym temacie bo nie dawalo mi to spokoju.
@sillemo: @bugg: @xzybartek: @3mielu: @Bachal:
No i od znajomego nawigatora z marwoja
tu jest tez ciekawa lektura
http://dziennikustaw.gov.pl/du/2018/490/1
Wyczytałam, że w europie trzeba mieć ICC
To ICC
Jesli poplyniesz jachtem pod polska bandera do Grecji na przyklad, to z uwagi ze grecy nie znaja naszych przepisow nic ci nie zrobia.
Jesli bedziesz plynal np pod bandera nie wiem, szwedzka, norweska czy dajmy na to brytyjska po polskim morzu, tez ci nic nie zrobia, bo obowiazuje cie prawo bandery.
Mowimy o polskim statku na polskim morzu, prowadzonym przez czlowieka bez uprawnien...
Ale oczywiscie mozesz