Bry, od dłuższego czasu mam problem z internetem od pewnego dostawcy (multimedia). Na czym polega problem? Ciągłe skoki pingów w granicach 300-2500(tyczy się to grania w Lol'a, CS'a czy głupiego przeglądarkowego Margonem, a nawet zwykłego siedzenia na ts'ie, na którym tracę czasami połączenie). Pisałem do dostawcy, początkowo dawali jakieś wskazówki, ale na nic. W końcu przyjechali, wymienili mi modem. Problem pozostał. Chcieli ode mnie screeny testu pingu z ich strony i tu zonk - wszystko niby cacy, no ale tylko na papierze. Tłumaczyli się, że to problem nie z ich winy i mi z tym nie pomogą. Prosiłem ich o jakieś porady, bo po prostu jestem laikiem w tych sprawach i nie wiem co mogłem zrobić - olali to. Posiadam router, odłączałem, podłączałem, dalej to samo. Co mogę zrobić w związku z tą sprawą, bo już brakuje mi sił i pomysłów na to wszystko? #internet #multimedia
@dethnir: Podłącz kompa do kabel, uruchom polecenie ping, aby szło cały czas i zapisywało dane do pliku, uruchom np csa skoro tam najbardziej widać skoki i wyślij taki plik do dostawcy.
#internet #multimedia
@GratisLPG: Tak, również występuje.