Wpis z mikrobloga

Witajcie moi drodzy. Zwracam się do Was z poradą, otóż udało mi się zostać zaproszonym na rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko #programista ze znajomością technologii webowych oraz zagadnień bazodanowych. Będzie to moja pierwsza rozmowa w tej branży, więc bardzo mi zależy bo chciałbym się w niej realizować. Jestem studentem i w zasadzie jest możliwość pracy na pół etatu (jeśli oczywiście ją dostanę). W związku z tym chciałbym zapytać jakich pytań być może mogę się spodziewać (tak mniej więcej oczywiście mam google :) ), pytam bo jednak relacja ludzi jest bardziej realistyczna. Kiedy mogę zapytać o #zarobki i jaką zaproponować w razie czego, tak żeby nie wyjść na roszczeniowego. Ja skromny chłopak jestem ;). Dziękuję za podpowiedzi i życzę miłego dnia.
#programowanie #pracbaza #lubelskie
  • 11
  • Odpowiedz
programista ze znajomością technologii webowych oraz zagadnień bazodanowych


@gyrosik: to zacznij od napisania wprost co to za stanowisko zamiast bezsensownie pierdzieć żeby tylko zabrzmiało poważniej niż jest w rzeczywistości ;)
  • Odpowiedz
@gyrosik: jak dużo umiesz? pytania mogą być bardzo różne ale jak to Twoja pierwsza praca jako programista to pewnie będą sprawdzać Twój poziom od najbardziej banalnych rzeczy. Jaka technologia? Backend? Frontend?
Jeśli chodzi o zarobki to na pełny etat na juniorze to tak od 2 do 6k na rękę. Zazwyczaj o kasie gada się na koniec rozmowy albo w ogóle się nie gada i sami proponują. Czasem nawet jest więcej niż
  • Odpowiedz
@gyrosik: Nie bój się zapytać o zarobki w tej branży. Po to tam własnie idziesz - zarabiać pieniądze, więc nie bój się sprzedać swojej osoby drogo. Skoro startujesz na posadzie programisty to pracodawca z góry zakłada, że masz wysokie skillsy. A jak ktoś jest dobry w czymś to powinien zostać nagrodzony adekwatnie to skilli. Nie wiem jak jest faktycznie napisałeś, że będzie to Twoja pierwsza rozmowa w tej branży więc doświadczenia
  • Odpowiedz
@gyrosik: