Wpis z mikrobloga

D 26 Szczecin

Zgłoszenie nr 239 z dnia 2018-03-12 21:20:43

Imię: D
Wiek: 26
Miejscowość: Szczecin
Kim jestem?
Przede wszystkim to studiuję. Druga sprawa, to właśnie zmieniam pracę. Po kilku latach życiowego nieogarnięcia wróciłem na właściwe tory.
Duszą towarzystwa nie jestem - zamkniętym w sobie introwertykiem też nie. Dużo zależy od osób, z którymi przebywam. Preferuję kameralną atmosferę. Pub > klub.
Jestem z tych osób, dla których doba jest za krótka.

Nie udzielam się na wykopie.

Wygląd
180/83, jasne blond włosy za łopatki, zazwyczaj lekki zarost, szare oczy.
Nie będę ukrywał, że lubię swobodę, co w moim przypadku oznacza spodnie dresowe, zwykły T-shirt i bluzę z kapturem :) Od czasu do czasu wbiję się w koszulę i jeansy. Okazjonalnie kowbojki. W garderobie dominują kolory czarny, czerwony, biały, szary. Na pewno mnie nie zobaczysz w krawacie. Co nie oznacza, że jak jest okazja, to nie założę garnituru.

Zainteresowania
Na pewno moim zainteresowaniem jest kierunek, który studiuję.
Lubię dźwigać żelastwo na siłowni. A skoro siłownia, to zdrowe odżywianie (nie jestem żywieniowym faszystą) również mogę podpiąć pod zainteresowania. Nie chcę wyglądać jak kulturysta, bardziej preferuję barbarzyńską masę. Wrrrg! :D
Jak znajdę czas to basen jest zawsze spoko.
Co lubię czytać? Psychologia, sci-fi, fantastyka, literatura popularnonaukowa. Ekonomią, biologią, etyką czy dietetyką również nie pogardzę.
Od czasu do czasu wieczorem jakiś film z chęcią obejrzę.
Dobrej herbaty czy yerby nie odmówię :)
Powoli, bardzo powoli wracam do medytacji. Żałuję, że kiedyś odpuściłem a jest to super sprawa.

Czego oczekuję?
Kogoś posiadającego pasję, bez której nie potrafi żyć :) Kogoś, kto potrafi zmotywować czy też jak trzeba to dać kopa (klapsa? :D). Osoby, która z chęcią spróbuje z drugą połówką czegoś na co nie miała wcześniej czasu.
Mirabelkę, która zrozumie, że czasami potrzebuję udać się do swojej jaskini i spędzić czas sam ze sobą.