Aktywne Wpisy
blackghost +8
Cześć, mam taki dylemat i trochę zagwostkę..jako prosty chłopak ze wsi wyjechałem do miasta..za bardzo nie znam się na motoryzacji a szukam pierwszego samochodu.
Mam odłóżone 25/30 tys. Upatrzyłem sobie Porshe Cayen I gen. napęd 4x4 silnik 3.5 ponad 300km z 2003 roku. Nawet nie wyobrażam sobie jaka to koc i jak to może targać. Do tego napęd na cztery buty. Dobrze wiem że Porshe to synonim luksusu i prestiżu i jak
Mam odłóżone 25/30 tys. Upatrzyłem sobie Porshe Cayen I gen. napęd 4x4 silnik 3.5 ponad 300km z 2003 roku. Nawet nie wyobrażam sobie jaka to koc i jak to może targać. Do tego napęd na cztery buty. Dobrze wiem że Porshe to synonim luksusu i prestiżu i jak
Werchm96new +3
#hotelparadise otwieram nitkę na taką zabawę. (Sami sobie musicie to szybko zrobić). Wypisujemy od 1 do 9 (allstars też) edycji po kolei, pierwsze osoby z danej edycji, które przychodzą Wam na myśl. Ja zacznę:
1. Remiziak
2. Ata
3. Ola
4. Klapessa
1. Remiziak
2. Ata
3. Ola
4. Klapessa
Jakie sa dzisiaj sklepy otwarte?
#gdansk #sklep #zakupy #trojmiasto #oswiadczenie
Żeby tylko tak podali wcześniej, że sklepy będą zamknięte, pierwszy raz od tygodni, to człowiek mógłby się przygotować, kupić sobie tych kilka bułek i wędliny więcej, żeby jakoś przetrwać jeden dzień dłużej.
A tak -- wzięli z zaskoczenia, nikt nic nie wiedział i stąd ta apokalipsa, rozpad społeczeństwa i dezintegracja struktur państwa.
Geez... Reakcja ludzi normalnie jakby nas ruskie zagrzybili atomowo.
A jak sobie radzisz z życiem w Nowy Rok, Wielkanoc, 1 i 3 maja, Boże Ciało, Wszystkich Świętych i inne dni od lat wolne od pracy?
Też rozpaczasz i gardłujesz, bo sklepy pozamykane, czy zachowujesz się jak normalny człowiek i robisz zakupy dzień wcześniej?
Nie wiem, nie odpowiadam za tego Polnika, kimkolwiek jest.