Wpis z mikrobloga

@comer123: mocniejsza wersja jako tako jedzie przy ciągnięciu go do odciny i do pierwszego zakrętu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

No i tylko wtedy, bo w normalnym zakresie obrotów tak sobie wyważone fwd nie daje rady ze współczesnymi dieslami
@Bachal: 7sekund do setki nie kara współczesnych diesli, ani nawet Skód 2.0T ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kiedyś przez krótki czas zastanawiałem się nad nią przed kupnem pierwszego Saaba i nie żałowałem że jej nie wybrałem. Jeżeli Celica to tylko VI GT4, albo V jako youngtimer. VII jest tylko dla tych dla szybkich i wściekłych, ale powolnych w 2018 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Dymass: dual VVTI? xD A co to za nowoczesna nazwa? VVTI ma trzecią krzywkę, która przy 6kRPM zmienia charakterystykę (stąd nazwa Lift) silnika. @Atreyu: Podaj przykład współczesnego diesla 2 litrowego, któy katalogowo robi setke poniżej 7 i nie jest w bi turbie.
@Atreyu: hamowany po zakupie, z dojcza wziąłem z przebiegiem 150kkm, wypluł 195KM
@Atreyu no wlasnie dobrze utrzymane 2zzge trzyma moc, generalnie toyotowskie silniki to pancerne skubance, choc te z VII gena Celiki potrafia brac oleju troche :) ja mam w V genie 4afe i #!$%@? trzyma 105 kunia jak ruscy krym :D
@Bachal: ale dlaczego 2 litrowego? Nie chcesz przyjąć że jak na dzisiejsze czasy Celica VII nie jest zbyt szybka i skręca tak sobie jak na fwd? Przecież nawet nowy SuperB benzyna 2.0 ma 5 sekund do setki (i silnik na którym bez problemu robi się 4xx koni), a Ty się jarasz 7.4 (jak wychodziła z fabryki, pewnie teraz koło 8) ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kiedyś przed kupnem
Oczywiście 192 km przy nieco ponad 1T wagi robi poniżej 7 sekund i kara cięzkie trzylitrowe beemki :)


@Bachal: co?
e46 330 - 6,5 s do setki, wiecej mocy, wiec powyzej 100 roznica jeszcze sie powieksza
e90 325 - 6,8 s j.w.
f30 335 - 5,5 s j.w.

Do tego tyl naped w kazdym aspekcie zjada fwd jesli chodzi o jazde. Zreszta jak wyzej napisano, zostawic to auto to moze cokolwiek
@Atreyu: Bo i ja mam niecale 2 litry :) powiem tak. W tym budżecie dorwałem najlepsze, co mi się podobało, wiadomo, wolałbym GT 86, ale nie poza spalaniem nie żałuję ani złotówki ;) @Dymass: To silnik yamahy
@sinist3rr: opieram się na faktach, z Twojego zestawienia brałem się tylko z trzylitrowymi e90, obie przegrały (autostrada), poza tym lubię auta nietuzinkowe, łączące frajde z jakimś stylem, a e90 to dla mnie jak passat.