Wpis z mikrobloga

Siema #mikrokoksy. Będzie tu ktoś w stanie doradzić jeśi chodzi o #suplementy?

-- nieco o mnie

Mam 35 lat. 95 kg. Sylwetka endomorficzna. W ciągu zeszłego roku zrzuciłem około 11kg.
Musiałem się wziąć za siebie, bo miałem tragiczne triglicerydy i generalnie ryzyko zawału :/
Jestem na #timerestrictedeating zwane inaczej #intermittentfasting.
Jem do 18-19 to co przygotuje mój różowy (ale to raczej zdrowe rzeczy).
Ta dieta super się sprawdza dla mnie. Nie chcę jej zmieniać. W weekendy robię cheat daye.

Trenuję na czczo bjj 3x w tygodniu na 6:00. Potem jem śniadanie w pracy (siedzącej) w okolicach 8:00.
Teraz chcę dodać 1-3 treningi interwałowe w domu z #sandbag.

-- co potrzebuję

Nigdy nie wziąłem żadnego suplementu :) Nie znam się na tym.
Młody już nie jestem i regeneracja już nie ta.
Potrzebuję coś po treningowego co pozwoli mi zachować siłę i najlepiej zrzucić jeszcze trochę oponę.

Za miesiąc mam dość ważne dla mnie zawody do których muszę zrzucić jeszcze 2-3 kilo.
Myślę, że bez problemu zrzucę zwłaszcza, że wcześniej czeka mnie jeszcze #spartanrace w Bytomiu.

I teraz co? Kreatyna zrobi ze mnie #!$%@?? BCAA podobno lepiej przed treningiem a u mnie to odpada.
I muszę wrzucić coś na stawy bo kolana i łokcie dostają - coś z tych 4flexów, collaflexów jest dobre?
  • 16
@LeonAmator chodzi raczej o dlugoterminowe stosowanie niż konkretnie pod te zawody, jak kreatyna spoko, ale jak zaczniesz brać to możesz się na chwilę zatrzymać z utratą wagi, mimo że tłuszcz będziesz spalał
@LeonAmator: Iron Horse Series ma fajny produkt wpisujący się w Twoje potrzeby, zwie się Iron Test, połączenie boostera testosteronu i ZMA (cynk + magnez na zmniejszenie zmęczenia). Ma też bioperynę, która zwiększa wchłanianie się do organizmu m.in. witaminy B6.

Mireczki dobrze prawią, różowe nie wiedzą, że białka w diecie jest najczęściej za mało, dlatego jak najbardziej można je dorzucić.

Napisz do nas na pw tu albo na fb, to ogarniemy bardziej