Aktywne Wpisy
Hołownia się k---a skompromitował. Pytają go o Wielichowską - w sumie też idiotyczne pytanie - a ten zamiast powiedzieć "Pytajcie się jej", bo dlaczego miałby się za nią spowiadać to atakuje dziennikarza, bo co on zrobił dla tworzenia zbiorników w kotlinie kłodzkiej.
#powodz
#powodz
dict +191
Skala zaniedbań, bylejakości, dezorganizacji w tym kraju to jest jakaś kpina. Imgw nie ma narzedzi do ostrzegania ludzi przed #powodz nikt nic nie wie. Sutryk powiedział, że spoko, dopiero w czwartek lub piatek będzie zmartwienie.
A informacje, gdzie auto przestawić ludzie sami muszą rozkminiać. By chociaż tę jedną rzecz sprawdzili i poinformowali ludzi... Niech powiedzą, że wystarczy zaparkować w Trzebnicy i wrocić pociągiem. Skąd ludzie mają wiedzieć, gdzie zaleje, a
A informacje, gdzie auto przestawić ludzie sami muszą rozkminiać. By chociaż tę jedną rzecz sprawdzili i poinformowali ludzi... Niech powiedzą, że wystarczy zaparkować w Trzebnicy i wrocić pociągiem. Skąd ludzie mają wiedzieć, gdzie zaleje, a
#szukamauta
Co usunąć, co dopisać do poniższej listy? (najbardziej mnie interesuję czy nie zamieściłem na swojej liście jakiejś miny której warto unikać, oraz jakie silniki do wybranych modeli są najlepszym wyborem)
Kryteria:
Rok producji 2004 - 2009
Silnik: Benzyna 1600ccm-2000ccm
Nadwozie: sedan, hatchback, coupe
Przebieg: bez znaczenia
Budżet: 15-17tys. na auto + 3-5 tys. na rozrząd, płyny, opony, akumulator, zawieszenie, hamulce.
Faworyt:
Mercedes C-Klasa W203 C180 Kompresor
Audi A3 8P(1.6FSI/1.8FSI)
Opel Astra H (GTC/OPC)
E46 (318i/320i)
Inne opcje brane pod uwagę:
Leon II
Ibiza III
Superb I
Octavia II
BMW Seria I 118
Peugeot 407
Fiat Bravo II
Audi A4 B7
Saab 93SS z 2.0T ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Alternatywa dla b7 lub e46.
@dzikiczytelnik: argumenty? Po co się w ogóle wypowiadasz xD (2.0FSI na pasku rozrządu jest ok,) (1.6FSI ma problemy z rozciągajacym się łańcuchem raz na 100 000km, a wymiana to całe 1000zł, czyli tyle ile normalny pasek, a wytrzymać może i 200 000km...). Jedyną wadą obu jest nagar w dolocie co się zbiera, ale to każdy silnik z bezpośrednim wtryskiem ma problem - Peugoety,
Pali trochę więcej, głównie przez kompresor, ale na nim w sumie większość frajdy w tym samochodzie polega.
Obawiam się tylko że do 17tyś nie kupisz żadnego w203 po 2004. A wszystkie przed 2004 są już przeżarte na wylot przez rdzę. Ten pierwszy lift naprawia problem gnijącej blachy.
Jesli
@dzikiczytelnik: sczególnie trwała jest ta gnijąca karoseria i podwozie xD no i odsetek gruzów w E46 wynosi jakie 90%. 3.0 z BMW może i trwałe, ale bez LPG z ekonomią też nie ma nic wspólnego. Rozrząd jest droższy znacznie niż w takim 1.6FSI gdzie jest łańcuch. Jak sądzisz, że w tym 20 letnim 3.0 nic się nie będzie