Wpis z mikrobloga

Mercedes-AMG C43 4MATIC W205 przedlift (2015-2018)
3.0l V6 biturbo 367KM
0-100km/h - 4,7s

Najtańsza C klasa oferowana w pakiecie AMG. Za podstawowe C43 AMG trzeba zapłacić 278 900 zł. Czyli jakieś 100k mniej niż C63 i 140k mniej niż najmocniejsze C63S.

W 2015 roku linia modeli 43 była nowością i zastąpiła przez chwilę oferowane 450 AMG. Na aktualnie odbywającym się Geneva Motor Show, została zaprezentowana odświeżona wersja. Zmiany dotyczą przodu auta głównie świateł i zderzaków, które upodobniają ten model do E klasy. Z tyłu auta pojawiają się nowe światłą i wyraźniej zakcentowane końcówki wydechu. Wygląda, że taki wydech będzie charakterystycznym featurem modeli z serii 43 i 53 AMG.

------------------------------------------------------------------------
#carpedia - czyli moje spoty z jakimś dodatkowym opisem <--- obserwuj/czarnolistuj
#ciekawostki #genevamotorshow
#carboners #carspotting #mercedes #amg #c43 #warszawa #w205 #v6
superduck - Mercedes-AMG C43 4MATIC W205 przedlift (2015-2018) 
3.0l V6 biturbo 367K...

źródło: comment_EKripQPI1KYZf7xywHOIEg48yRa4xgl4.jpg

Pobierz
  • 10
@superduck: uwielbiam Mercedesy, szczególnie wszystkie coupe, C63s AMG Coupe to dla mnie mistrzostwo świata ale stare światła w C klasie to była tragedia i całe szczęście, że w lifcie upodobnili je do E klasy, jak i całą bryłę. Teraz to jest piękne auto w całkiem rozsądnej cenie (jak na taki standard) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Najtańsza C klasa oferowana w pakiecie AMG. Za podstawowe C43 AMG trzeba zapłacić 278 900 zł. Czyli jakieś 100k mniej niż C63 i 140k mniej niż najmocniejsze C63S.


@superduck: Na tych oznaczeniach w Mercedesie spokojnie można pracę doktorską napisać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@superduck: Jeździłem tym całe dwa tygodnie. Jeden z najgorszych samochodów jakich mi użyczono.
- Totalna ciasnota w środku
- Wieśniacki wydech, który udaje przelotowy i "strzela" nawet przy dwóch kilometrach na godzinę (a kosztuje chyba ze 20 000 złotych dodatkowo).
- Subiektywnie to auto wcale nie jest szybkie (niby prędkość rośnie, a fun z tego żaden)
- Generalnie radość z jazdy tym samochodem jest żadna przez naszpikowanie systemami
- Ten samochód
@Zydomasoneria: żebyś wiedział. Teraz nieźle pokręcili z czterodrzwiowym AMG GT.

Najpierw były:
Mercedes-AMG GT
Mercedes-AMG GT S
Mercedes-AMG GT R
Mercedes-AMG GT C
Mercedes-AMG GT Roadster
Mercedes-AMG GT C Roadster

A Mercedes Panamera zowie się
Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ 4-Door Coupe -podstawowa hybryda
Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ 4-Door Coupe - podstawowe V8
Mercedes-AMG GT 63S 4MATIC+ 4-Door Coupe - najmocniejsze V8