Wpis z mikrobloga

Mirki, te #studia to już mnie serio #!$%@?ą. Oczywiście ktoś powie #informatyka to studia o przetwarzaniu danych, a nie kurs programowania! Jednak czasem wydaję mi się, że czasem jestem studentem matematyki, żeby za chwilę stać się studentem fizyki, a tej informatyki ani nie widać ani nie słychać.
Jest to tak męczące, że wielu z Was nie zdaje sobie z tego sprawy - ostatnio #!$%@?łem analizę matematyczną (miałem 50pkt/100, zdawało się od 51 ( ͡° ʖ̯ ͡°)) Powiecie "Było się uczyć debilu" no i macie rację, ja zamiast nauki robiłem to co lubię czyli pisałem sobie hobbystycznie programik w pewnym języku. Dobra, powiecie "Jeden przedmiot to tam #!$%@?", a ja powiem, że jutro mam ostatni termin zaliczenia algebry i oczywiście też nic nie umiem. A dlaczego? A no dla tego, że bawiłem się z "nancy" i nhibernate przez blisko 2tygodnie. Jestem przekonany, że algebre też oczywiście #!$%@?, nie jestem w stanie nauczyć się tego w przypuśćmy 4 godziny.
Nawet dodam, że nie jestem w stanie siedzieć nad czymś co mnie nie interesuję dłużej niż 30 minut! Serio, miałem tak przez całą edukację - tam to wystarczało z nawiązkom.
Ogólnie to mam stabilność pracy do końca roku - nie jest to związane z IT ale to dla tego, że chciałem coś złapać blisko miejsca zamieszkania. Nie zarabiam kokosów ale przynajmniej rodzice nie mówią, że patrzę się cały dzień w ten monitor, a komputer pieniędzy mi nie da...

I tak się teraz zastanawiam co mam robić? Płacić za te ECTS'y (400zł!) i próbować to ogarnąć czy rzucić to w cholerę? Oczywiście rozumiem, że to jest tylko moja decyzja i nikt za mnie jej nie podejmie ale doradźcie coś, proszę!

Poinformowanie rodziców o takiej decyzji będzie również baaarrdzo ciężkie - dla ten co ma studia to jest Pan, a i do tego na rynku pracy się o niego zabijają.

#programista15k
  • 9