Motomirki, mam pytanie, bowiem w tym temacie jestem nieco zielony ( ͡°͜ʖ͡°)
Koniecznym jest, bym dodał w końcu do swojego "bolidu" (⌐͡■͜ʖ͡■) katalizator. A, że nieco Galant jest podłubany i ma inną charakterystykę silnika, wydech od kolektora, głowicę i szereg innych modów włącznie ze strojeniem, to mam ja pytanie, czy sportowy katalizator Magnaflow o gęstości 200 pcsi da radę spełnić normy na stacji diagnostycznej? Czy jestem zmuszony poszukać bardziej zwykłego o gęstości 400 pcsi? Ostatecznie (jeśli nic innego nie podpowiecie) chcę wybrać z tych:
@jedyny_wolny_login: Uja wiedzą. Nawet w warsztatach montujących i spawających układy wydechowe uja wiedzą. Czyli, albo zaryzykuję z 200 cpsi i nie przejdę przeglądu, albo zaryzykuję utratę osiągów dla pewności czystości spalin przy 400 cpsi. Ot, dylemat :/
@jedyny_wolny_login: Teraz już na wszystkich stacjach mierzą... A chcę go sprzedać do Niemiec, więc nie chcę również, żeby ktoś od razu miał tam problemy.
@Zdejm_Kapelusz: Ciekawe czy twoje mody przejdą u niemców. U niemców chyba każdy niefabryczny element samochodu musi mieć homologacje i być wbity w dokumenty. Widziałem audi z zestawem zderzaków i spojlerów jak ze szybkich i wściekłych i była do tego cała dokumentacja.
1. Głowica wersja GT by Chojnacki Motor System 2. Wydech od kolektora by El-Tec, w całości kwasówka. 3. Dolot wersja VR-4 z wkładką K&N 4. Strojenie na Ecu Master Det-3. Moc to ok 160KM
@biskup2k: Ciekawa sprawa... Tak się dopiero dziś zacząłem zastanawiać, że przecież zwykła umowa kupna - sprzedaży w tym wypadku nie wystarczy? Czy wystarczy? A resztą się będzie przejmować kupujący z Niemiec?
@Zdejm_Kapelusz: Nigdy w życiu nikt mi nie sprawdzał spalin... a w 2018r byłem już na badaniach 3 razy... i ogólnie rocznie jestem 8-10 razy na badaniu... w różnych SKP, żeby nie było że ciągle w tej samej.
zwykła umowa kupna - sprzedaży w tym wypadku nie wystarczy? Czy wystarczy?
@Zdejm_Kapelusz: Wystarczy. Dla Ciebie do wyrejestrowania auta wystarczy, a Niemiec sobie przetłumaczy u tłumacza.
@Jokker Dzięki. Może faktycznie spróbuję na innej stacji.. Ktoś wie może ze #szczecin, na której SKP nie badają spalin i nie mają automatycznych czujników?
@Jokker bylem w tamtym roku na zwyklej malej SKP przy wiekszym zakladzie pracy i mnie nie przepuscil bo #!$%@? spaliny i... Uwaga... Wyczail ze mam lewa lampe z anglika i swieci troche w lewo i tak nie moze byc O_o powiem wam ze mnie zatkalo wtedy... A potem kolega mi polecil pewnego dziadka, wielka okregowa stacja kontroli, ani spalin nie sprawdzal ani lamp.. Przeszlo bez problemu.
@skun1 stary za lewą lampę z Anglika to powinny ci na tej stacji spuścić powietrze z opon, zabrać dowód i dać 140h prac społecznych! Co ty rozumu nie masz?
@Ciasto_hirol nie przesadzaj moim zdaniem jest ok tylko ten łeb nie mial co wymyslec. On powiedIal tak: ta lewa lampa troszke swieci w lewo to nie z anglika ? Mowie ze nie wiem ze lamp nie wymienialem. Tak patrzyl patrzyl i mowi ze mu sie to nie podoba i ze w polaczeniu ze spalinami nie podbije.
Koniecznym jest, bym dodał w końcu do swojego "bolidu" (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) katalizator.
A, że nieco Galant jest podłubany i ma inną charakterystykę silnika, wydech od kolektora, głowicę i szereg innych modów włącznie ze strojeniem, to mam ja pytanie, czy sportowy katalizator Magnaflow o gęstości 200 pcsi da radę spełnić normy na stacji diagnostycznej? Czy jestem zmuszony poszukać bardziej zwykłego o gęstości 400 pcsi?
Ostatecznie (jeśli nic innego nie podpowiecie) chcę wybrać z tych:
1. http://allegro.pl/katalizator-sport-metalowy-magnaflow-58mm-euro-3-i5762402408.html
2. http://allegro.pl/katalizator-magnaflow-owalny-euro-4-euro-3-99005hm-i5462925154.html#thumb/1
3. https://katalizator24.pl/pl/katalizatory-hm-euro-4/katalizator-magnaflow-owalny-euro-4-57mm-99405hm.html
4. https://katalizator24.pl/pl/katalizatory-hm-euro-4/katalizator-magnaflow-owalny-euro-4-euro-3-99005hm-57mm.html
5. https://katalizator24.pl/pl/katalizatory-hm-euro-4/katalizator-magnaflow-okragly-euro-4-55mm-rowniez-diesel.html
Będę wdzięczny za sugestie i pomoc w tym temacie.
#motomirko #motoryzacja #samochody #tuning #mechanikasamochodowa #pytanie
źródło: comment_IMLs8xNTb2X1PtGTmXDXj62xr82H2GUp.jpg
PobierzU niemców chyba każdy niefabryczny element samochodu musi mieć homologacje i być wbity w dokumenty. Widziałem audi z zestawem zderzaków i spojlerów jak ze szybkich i wściekłych i była do tego cała dokumentacja.
1. Głowica wersja GT by Chojnacki Motor System
2. Wydech od kolektora by El-Tec, w całości kwasówka.
3. Dolot wersja VR-4 z wkładką K&N
4. Strojenie na Ecu Master Det-3. Moc to ok 160KM
@Zdejm_Kapelusz: Nigdy w życiu nikt mi nie sprawdzał spalin... a w 2018r byłem już na badaniach 3 razy... i ogólnie rocznie jestem 8-10 razy na badaniu... w różnych SKP, żeby nie było że ciągle w tej samej.
@Zdejm_Kapelusz: Wystarczy. Dla Ciebie do wyrejestrowania auta wystarczy, a Niemiec sobie przetłumaczy u tłumacza.
@Zdejm_Kapelusz: odkopuje - co kupiles?:)