Wpis z mikrobloga

#capgemini #praca #rekrutacja #krakow

Cześć mirki i mirabelki!

Dostałam się do drugiego etapu rekrutacji do Capgemini na stanowisko Asystenta ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego. Powiedzcie mi, co mnie może czekać i jak się najlepiej przygotować do rozmowy. Jest to moje pierwsze starcie z korpo, więc może jeszcze jakieś uniwersalne rady? Może znajdzie się tutaj też ktoś, kto na takim stanowisku pracuje i czy jest to coś warte, czy też nie jest. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nie jest to jedyne miejsce do którego idę na rozmowę kwalifikacyjną i też nie jestem jakoś napalona na taką pracę, jednak chcę się przekonać na ile sobie poradzę i jak uda mi się wypaść.
  • 37
@szauni: przepraszam, że nie do końca na temat, ale powiedziałabyś jak załapałaś się do pracy w turystyce? Masz może jakieś rady, przydatne skille, kursy które warto zrobić?
@Svala Trochę przypadkiem, trochę z wyboru. Po pierwsze nie bać się kontaktu z ludźmi, po drugie język angielski komunikatywnie. Ja mimo, że na początku nie mówiłam za dobrze po angielsku, to aplikowałam na stanowiska, gdzie był bezpośredni kontakt z tym językiem i z czasem zaczęło mi iść coraz lepiej. Jak znasz jakiś inny język (hiszpański, niemiecki, włoski, francuski), to bajlando. Ja na pierwszym roku studiów zrobiłam kurs pilota wycieczek (wtedy jeszcze był
@szauni: Podsumowując jak wygląda drugi etap rekrutacji. Atmosfera była bardzo miła. W rekrutacji brał udział menager projektu oraz pani od szkoleń. Na początku była rozmowa po polsku. Dlaczego chcę zmienić branżę, moje mocne, słabe strony (pytanie brzmiało inaczej, ale o to chodziło) itd. Później była część po angielsku. Czym jest IP, jak go sprawdzić na komputerze, jakieś scenki rodzajowe z trudnym klientem, jaki jest mój sposób myślenia itp. Na końcu moje