Wpis z mikrobloga

@Maglev: za poprzedniego rzadu (po) rzecznik jakiegos #!$%@? ministerstwa stwierdzil ze niema danych potwoerdzajacych wplyw na poprawe plynnosci.
a to bylo w kontekscie zamontowanych w ... krakowie i co z nimi?

- "beda ... demontowane."

teraz niby rzadzi pis ale dalej pomysl lezy.
i tak do #!$%@? smierci z miekkimi fajami u wladzy.
@Maglev: pewnie dlatego, że to kiepskie rozwiązanie. Po co inwestować w przestarzałą technologie? Swoje na takich światłach i tak trzeba odstać. Korzyści niewielkie.
Obecnie korzystam z holenderskich dróg i powiem ci, że w porównaniu do polskich dróg to niebo a ziemia. Dla przykładu skręcasz w lewo na światłach, a z naprzeciwka nic nie jedzie, to praktycznie od razu masz zielone. Zero stania. To bardzo upłynnia ruch. Nie wiem na jakiej zasadzie
Sekundniki są bardzo groźne w przypadku gdy pokazują czas do zapalenia się światła czerwonego. Kierowca gdy widzi że zostało kilka sekund do światła czerwonego przyspiesza i to często będąc dość daleko od skrzyżowania. Moim zdaniem sekundniki są pożyteczne jedynie przy wyświetlaniu czasu do zapalenia się światła zielonego. Tutaj link na potwierdzenie: http://tvn24bis.pl/tech,80/eksperci-krytykuja-sekundniki-na-skrzyzowaniach,627986.html
powiedz po prostu Mireczku że nie chcesz sekundników i tyle. Bo ja wg. nie widzę przeszkód by one były, dalsze wałkowanie już schodzi na filozofie.


@bialy_wilk: Kurde, koleś to nie jest takie proste, serio... Kolega @chechehce: @sorhu: dobrze to Tobie wytłumaczyli. Po co stosować technologię która w ogóle nie ma racji bytu przy obecnym rodzaju sterowania sygnalizacją świetlną? W większości przypadków jest ona akomodacyjna, czyli jasnym jest, że komunikaty
A to nie jest tak że akomodacyjna sygnalizacja zmienia się z jakąś częstotliwością? Przecież nie jest tak że pojazd podjedzie i dodatkowo 2sekundy, tylko są jakieś interwały między nimi. Wydaje mi się że nie tyle sekundniki ale światła pulsacyjne, da się bez problemu zaadaptować.