Wpis z mikrobloga

Witam. Potrzebuje pomocy! Przydeptalem na jedynce do odciny następnie 2 i zwolniłem i usłyszałem dudnienie. I od tego czasu gdy przyspieszam dudni i całe auto się trzęsie. Natomiast na 1000-1900 obrotów da się jechać i nic się nie dzieje. Na luzie na postoju mogę gazowac i nic się nie dzieje. I tu pytanie czy to mogłoby być coś z silnikiem albo skrzynia ?nie oczekuje ze ktoś będzie wiedział cos się stało bo na odeleglosc z powierzchownym opisem nie da się tego stwierdzić (samochód audi s3 8l) #motoryzacja #audi #mechanikasamochodowa #mechanika #samochody
  • 23
  • Odpowiedz
@swag1337: Może któryś przegub półosi albo wał napędowy złapał luz jeśli do dudnienie zmienia się z prędkością samochodu a nie obrotami silnika.
Albo jakąś poduszkę silnika, skrzyni dyfra wyrwało albo po prostu wydech gdzieś się odczepił.
  • Odpowiedz
@biskup2k: od obrotów. Bo jak powoli się rozpędziłem na prostej to na 5 jechałem 85km i miałem 1800obrotow i nie dudniło. Najbardziej dudni i #!$%@? i trzęsie jak ruszam z jedynki albo podczas dodawaniu gazu po odejściu z zakrętu
  • Odpowiedz
@swag1337: googluj, nie mam pojecia
od 50 pewnie gdzieś do 500 za jedną, jak masz czas to otworz maskę i spróbuj poruszać silnikiem, albo niech ktoś zaciągnie ręczny i strzela delikatnie ze sprzęgła tak żeby ruszyć silnikiem, ale nie autem a ty patrz co się dzieje (z otwartą maską stojąc nad silnikiem) xD
  • Odpowiedz
a jeszcze możesz leciutko zaciągnąć ręczny tylko tak żeby kontrolka się świeciła i tak pojeździć, z zaciągniętym ręcznym rozłącza haldexa i nie ma napędu na tył, więc jeśli to dyfer albo wał to można łatwo zdiagnozować
@swag1337:
  • Odpowiedz