Wpis z mikrobloga

#zlodzieje #niemcy #studbaza #detektyw #patologiazewsi

Mirki zaraz mnie coś strzeli....

Studiuję w niemczech i mieszkam w bardzo dużym mieszkaniu ja polak i 15tu niemców. Problem jest w tym,że co chwilę ginie mi jedzenie. Zaczynało się jak zwykle od drobnych rzeczy. Jakiś tam kinderek mi ktoś zawinął później jakiś ser i bagietkę ostatnio znowu dwa jogurty poszły się j**** a dzisiaj właśnie odkryłem,że pizza mrożona którą kupiłem dwa dni temu już nie istnieje.... Zostało tylko opakowanie przy śmietniku. Najlepsze jest to,że jak powiedziałem im,że kupuję kamerkę bo mnie już h.. jasny strzela to powiedzieli,że nie ma takiej opcji bo to miejsce publiczne w domu i nie będą czuli się swojo jak będziesz gdzieś kamerka. I co ja mam k..... zrobić.

A w tym wszystkim jest najśmieszniejsze,że oni co chwila sobie żartują z polaków a ze to kradniemy a to inne taki.....

Macie jakiś pomysł co z tym zrobić ?
  • 75
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Albania95: a jak im sie cos stanie ? Chodziło mi bardziej o to jak ich złapać. Zasada w mieszkaniu jest jedna. Jak złapiesz kogoś na kradzieży to ma ci zaplacic 50euro na zakupy.. Ale kamerka kurde nie zda egzaminu
  • Odpowiedz
@pszymczyk2: jak coś się stanie, to mów "trzeba było chuju nie kraść". Zero litości i dwie paki środka przeczyszczającego.
Drugą sprawa - jak chcesz zmusić do tych 50 euro? Powie żebyś s--------ł i tyle. A środek nie pyta czy może już działać ( ͡ ͜ʖ ͡)

Wołaj jak to się skończyło ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Qraape: nie nie :D to działa inaczej my jesteśmy tutaj w bractwie niemieckim i jest okreslona hierarchia i obowiazki wiec jak Wohnheimsprechen Ci powie ze masz placic bo ukradles to nie ma bata
  • Odpowiedz