Wpis z mikrobloga

Szybkie pytanie z #motoryzacja #samochody #mercedes #bmw

Pytanie zupełnie teoretyczne, tak mnie naszło na przemyślenia w niedzielny poranek.

W212 vs F10 - po taniości czyli najtańsze silniki, najtańsze roczniki za 50 tys zł maksymalnie.

Z tego co widzę na Mobile, to W212 w większości mają przebiegi po 400 tys km, w czarnym lakierze to praktycznie wszystkie po taxi.
Jak jest z F10? F11 to wiem że po firmach po przedstawicielach handlowych wożących chrupki, ale jak jest z sedanem? Da się trafić sensownego w takiej cenie?
Warto w takich cenach rozważać te modele? Czy koniecznie "dołóż 10 tys zł i kup zadbanego"?
Wołam @bigger jako fana Benzów, wołam specjalistę @benzdriver oraz tego co kupił W212 bez silnika i go składał @BRACIA_PlERDOLEC
Jokker - Szybkie pytanie z #motoryzacja #samochody #mercedes #bmw

Pytanie zupełnie...

źródło: comment_6yOsEQthkEcCDGhluwzjf8Xhq1tIxVCB.jpg

Pobierz
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Jokker nic na temat cen Ci nie powiem, bo inny rynek.
W UK byla specjalna wersja W212 na PCO czyli takie jakby taxi.
Mimo duzych przebiegow calkiem spoko auta. Bardzo wazna historia serwisowa - zle serwisy niszcza te samochody.
  • Odpowiedz
@Jokker: niemieccy taxi driver się wycwanili i kupują auta czarne srebrne i je oklejają na kawosza potem polaczek kupuje srebrne z przebiegiem 600tyś i po przekroczeniu granicy dzieją się cuda....

Kumpel kupił BMW X5 z 3litrowym dieslem z przebiegiem 650tyś jeździ nią dalej teraz ma coś pod 800tyś, przy zakupie dostał 2 segregatory z fakturami i czynnościami serwisowymi. tylko niemiec się go spytał na ile będzie skręcony....
  • Odpowiedz
W UK byla specjalna wersja W212 na PCO czyli takie jakby taxi.


@benzdriver: To tak jak i w Niemczech była wersja taxi, tylko że te na które patrzę to nie są wersje taxi - a mimo to robiły jako przewóz osób (np. dla hoteli) czy wypożyczalnie.
A te silniki najpopularniejsze chyba 2,2 cdi - w porządku są? skrzynie automatyczne (te "stare" z tradycyjną dźwignią, nie przy kierownicy) też dają radę?
  • Odpowiedz
czemu lexusa gs? prędzej trafisz dobry egzemplarz


@hesus_ipanienko: Niestety uznaję tylko auta niemieckie (dla zasady, nie to że miałbym coś przeciwko lexusom, wiem że są dobre) :)

A nie lepiej kupić coś generację starszego? Za 50k to będziesz miał E60 z końcówki rocznika w najlepszym
  • Odpowiedz
@Jokker: uznawanie aut produkcji jednego kraju dla zasady? (Pomijam już czy akurat niemieckie czy inne) Współczuję ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
uznawanie aut produkcji jednego kraju dla zasady?


@Red54: Tzn nie chodzi o kraj, tylko o marki. Audi,BMW,Mercedes - jestem fanem po prostu. Dla zasady. Od ponad 30 lat. Nic innego mnie nie interesuje. Aczkolwiek przyznam że jeździłem wieloma innymi markami i nie mam nic przeciwko.
  • Odpowiedz
@Jokker: Bierz bmw. Akurat w tym zestawieniu środek mercedesa nie umywa sie do środka Bmw. Idrive tez jest bardziej dopracowanym rozwiązaniem. Nie wiem czy mówisz o dieslach czy benzynach ale najpopularniejszy najtańszy diesel w bmw ma 184 konie. A w merolu ma cos około 136. A to robi różnice.
  • Odpowiedz
@Jokker: Kupisz spokojnie. Nie bedzie mial 150k nalotu moze miec jakes wady, ale kupisz spokojnie.

Polecam cos delikatnie uszkodzonego.
  • Odpowiedz
@Radziox: Z ekonomicznego puntu widzenia jak najbardziej. Kupujac za 60k E60 trzeba robic to swiadomie i jezdzic tym az odpadna kola,zeby to mialo odrobine sensu.
  • Odpowiedz
F10 za 50k? To chyba jak każde najtańsze auto z danego modelu, trup po dzwonach i z przebiegiem.


@kipowrot: Nie mówię o trupach po dzwonach. Trupa F10 to się kupuje za 40k od Turka.
Za 50k to można kupić bezwypadkowe, aczkolwiek z dużym przebiegiem o których przecież piszę. (po przedstawicielach, po wypożyczalniach itp)
  • Odpowiedz
ale dawanie 50k za kompletnie bieda wersję F10 z początku rocznika już jest w porządku?


@Radziox: Osobiście wolę najbiedniejszą wersję nowego modelu niż najbogatszą starszego:)
  • Odpowiedz