Wpis z mikrobloga

@stillhet: Takim silnikiem nie musisz przekraczac 3 tys obrotow zeby fajnie dynamicnzie jechac. Przy 140 ma 3000 obrotow na 6 biegu. To nie tak jak w malych starych silniczkach ze krecisz wysoko zeby w ogole jechac. Tutaj moment obrotowy jest dostepny nisko, jezdzi sie podobnie jak dieslem.
  • Odpowiedz
@zavisha: nie mierz wszystkich jedna miarka, czemu ktoś miałby go zjeść? Bo jeździ e46 w gnoju i w ogóle kiedyś to były auta, nie to co teraz ( ͡º ͜ʖ͡º)
@kapslusz: fajne autko. Dwa lata temu marzyłem o takiej, wtedy 110KM było z 1.2. Z DSG. Mniam. Ale trafiło się cos innego. Gratki :)
  • Odpowiedz
@kapslusz: mam od 1,5 roku w kombi, chwałę sobie, gratuluję - dobry wybór :) Ale z drugiej strony - mogłeś trochę zaczekać, w tym roku będzie lift :P
  • Odpowiedz
Tak na poważnie pytanie, co kieruje osobami kupującymi skodę fabię. Przecież to ani nie wygląda, anie nie wygodne. Do miasta to to się nie nadaje, a jadąc nią w trasę miałem wrażenie jakbym był na koloni karnej.


@DawajDawaj: tak z ciekawosci, czym jezdzisz?

dzis myslalem o zakupie dokladnie takiej samej, nowej fabii, jak odpowiesz na moje pytanie to powiem Ci co mną kierowało
  • Odpowiedz
@Harmonijka bardziej mi chodzi o takie spokojne przemieszczanie się, a nie sprint. Wydaje mi się, że problem z takimi silnikami jest taki, że trzeba je strasznie kręcić żeby tym jakoś jechać. Zastanawiam się czy mam rację.
  • Odpowiedz
@xCinek: Dacia to kompakt, a nie suv. Toyota 5,7litrowa, jak jesteś kumaty to załapiesz o jakim modelu mowa. Kiedyś wrzucałem zdjęcia na wypok, ale po bólu dupy jaki wywołał postanowiłem więcej tego nie robić :)
  • Odpowiedz
Zawsze mnie zastanawia, dlaczego ludzie jakoś bardzo często oszczędzają na światłach, gdzie to kluczowa rzecz dla bezpieczeństwa jest, ale biorą jakieś pierdoły do wyposażenia, które może się przydadzą.
  • Odpowiedz