Wpis z mikrobloga

@unclefucker: tak sie sklada ze mam 1.2 tsi 110 koni w leonie kombi, czyli wieksze auto. Robie nim trasy 1200 km na strzala bez pierdniecia i duszy na ramieniu. Wczesniej mialem 1.8 20v, ale dynamika i moment obrotowy duzo lepszy w tsi i tym wole jezdzic w trasy. Przyspieszenia 140-180 to tez nie problem. Sprawnie porusza sie po autostradach i drogach krajowych.
@Dwagrosze: jak wyzej. Wlasnie ze nie trzeba ich
  • Odpowiedz
@DawajDawaj: mam 2 rok poprzednia generacje silnika czyli 1.2 110KM 4-cylindry w kombi. Na obwodnicy przy 70-90km/h spala nieco ponad 4l, do setki mniej niż 10s, przyśpieszenie podczas wyprzedzania zadowalające. Bagażnik mega. Z tyłu miejsca na fotelik RWF więcej niż w niejednym samochodzie klasy wyższej i 100 tys droższym. Na automobile.de różne generacje TSI mają przebieg po 300 tys km i dalej jeździ. Cena? Do 60 tys kupujesz praktycznie full wersje
  • Odpowiedz
@Jarython: Nie neguję tego, że masz nowe auto i jesteś z niego zadowolony itd. Mam po prostu wyrobioną subiektywną opinię na własnym doświadczeniu. Jakiś czas temu dostałem podobną fabię jako auto służbowe na jeden wyjazd, pokonałem około 1,5tys km i po prostu moja opinia o tym aucie jest dość słaba, wygoda podróży żadna można rzec, nie mogłem osiągnąć przelotowych prędkości (po prostu się nie dało rozpędzić powyżej pewnej prędkości), powyżej pewnej
  • Odpowiedz
@kapslusz: skodzinka w porządku, sam się zastanawiałem czy nie kombinować coś, ale ojciec miał octavie zastępcza przez kilka tygodni i bardzo zraziłem się do plastików i ogólnej jakości wnętrza... ze o gałce zmiany biegów wielkości dużego palca u stopy nie wspomnę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 7
@Jestem_Tutaj biednym? Jak dla mnie to biednym jest ktoś kto kupuje takie auto xd. W każdy wypadku rozsadniejsse będzie wzięcie czegoś używanego za te pieniądze a będzie kilka razy lepsze
  • Odpowiedz