Wpis z mikrobloga

Hej Mirki, miał ktoś kiedyś styczność z komisem top car? Macie jakieś opinie na jego temat? Na guglu są same 5, co mnie trochę zastanawia... Chciałam kupić autko, ale znajomy powiedział, że mam unikać komisów... W ogóle jestem tak zielona w temacie że ogarnia mnie lekka panika ( ͡° ʖ̯ ͡°) pomuszcie plis
#wroclaw #motoryzacja #samochody nie wiem czy nie wołam złych tagów
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@kote Znaczy czesto w komisach pracują debile XD

Ja jak szukałem auta AWD (to byla zima) to podjechałem do takiego komisu gość przedstawił super pasata, przód miał delikatnie inny odcień, wspomaganie się sypało to mówił że się pasek ślizga XDD

środek wyplakowany, no i jedziemy na jazde próbną, prowadził właściciel komisu i od razu na zimnym łutututu w zabudowanym jechał ponad 120, nie brałem, nie chciałem w V6 głowicy robić XD
  • Odpowiedz
  • 2
@Helsantonio_Montes: nie mam takich znajomych właśnie... poza tym jak szukałam aut nie z komisu we Wrocławiu to mi wyskakiwały same Renault, a ja już miałam dość przejść z renault i nie chce
  • Odpowiedz
@kote: topcar jest spoko, co prawda nie kupowałem u nich jeszcze ale "robiłem przymiarki" i chwalę sobie kontakt. współpracowali kiedyś z autocentrum, któremu wypożyczali samochody
  • Odpowiedz
@kote: możesz skorzystać z usług firm, które wybrane auto Ci sprawdzą. Koszt imprezy to <500zł, tylko pytanie czy Ci się opłaca to w danym budżecie.
  • Odpowiedz
@bc04 500pln? Kilometrówka przy tej zabawie to 1.20/km, więc koszta są dużo większe, niż jest to opisane na tego typu stronach, jednak firmy niekoniecznie o tym wspominają ;)
  • Odpowiedz
@kote: a co chcesz kupic w tym komisie? Warto chociaz sprawdzic na auto dna, kolega sprawdzal auto z francji, podaja przebiegi, wielkosci odszkodowania itp. 40zl sprawdzenie vin-u
  • Odpowiedz