Wpis z mikrobloga

#ps4 #gry #consolepeasants #jrpg #niepopularnaopinia

Nier: Automata - jestem właśnie po 10 godzinach grania. Strasznie, ale to strasznie liczyłem na ten tytuł. Chciałem czegoś nowego, wyjątkowego, coś co mnie porwie fabułą i samą rozgrywką. Chciałem gry, która da mi fajną odskocznię od zachodnich produkcji. I niestety. Jestem mega, ale to mega zawiedziony. Beznadziejne questy (w szczególności poboczne), słaby system walki, kiepskie bronie i brak znacznej różnicy między nimi, bardzo słabo zaprojektowany świat, słabizna pod względem technicznym - gra wygląda jak z początku generacji PS3. Poza tym - drętwe animacje, słabiutkie projekty postaci (poza główną bohaterką), mega wkurzający backtracking. Bajery i udziwnienia jak np. dynamiczne zmiany kamery, widoki od góry czy z boku też są mega słabe. Platinium Games zabrakło chyba i umiejętności i funduszy. No i na koniec ta historia - jak na razie w ogóle jej nie kupuję. Mało tego - jak przeczytałem, że prawdziwa zabawa zaczyna się dopiero podczas trzeciego przechodzenia gry to aż mnie zamurowało. Nuuuuuuda.

Nie wiem czym tu się podniecać, chyba tylko tyłkiem 2B. Tak przehajpowanej i overrejtowanej gry jeszcze nie widziałem ;)
A zamawiałem ją aż ze stanów bo jeszcze kilka tygodni temu strasznie ciężko było dostać nówkę w Polsce. No trudno...
simo_pl - #ps4 #gry #consolepeasants #jrpg #niepopularnaopinia 

Nier: Automata - j...

źródło: comment_a0xMlEoy6zEpi27Fp2o3caR2XdO8734g.jpg

Pobierz
  • 7
@simo_pl: Sama gra byłaby dobra gdyby po pierwsze nie było otwartego świata itd tylko byłaby liniowa fabuła a po drugie gdyby nie było tak że aby dostać prawdziwe zakończenie trzeba przejść to samo kilka razy xD
@Asterling: nie do końca, nie ściemniaj, ścieżki A i B się dość znacząco różnią - zarówno mechaniką gry, ale i fabułą, bo w ścieżce B jest sporo nowej historii, z kolei ścieżki C i D to ciąg dalszy gry, więc również nie można tego nazywać "przechodzeniem tego samego", a nie trzeba ich dwa razy przechodzić tylko wystarczy wczytać ostatni rozdział i wybrać inną opcję dialogową przed ostatnią walką, więc powtarzalności tam
@Asterling: jest epizod w którym 9S jest zaginiony, chociaż fakt, powtarzania trochę jest, ale myślę że nie bez powodu za drugim razem dostajemy hackowanie, za pomocą którego można każdego wroga i bossa rozwalić w mgnieniu oka, a większość walk z przeciwnikami nie jest obowiązkowa.

@simo_pl: co masz na myśli mówiąc słabe projekty postaci? Ich wygląd? Czy to jak są napisane? Bo jeśli to drugie, to chyba graliśmy w inne gry.

Zgodzę się z technicznymi aspektami, w tej kwestii trochę kuleje.

Chociaż wcale nie jestem zdziwiony, ze komuś może się nie podobać ta gra. W końcu niektórzy wolą smoki w wiedźminie, a inni niera
@simo_pl: #!$%@? synek, że głowa boli. Tytuł gry roku i wiele nominacji do niego nie padły bez powodu. Mam ponad 60h nabite (tyle zajęło mi ukończenie na 100%) i oceniam ją na 9/10. Gry nie przechodzi się trzeci raz, bo zakończenie C/D to sequel, po A nie zobaczysz nawet połowy gry.
@Im_from_alaska: Akurat mówiąc o projektach postaci chodziło mi o ich wygląd - po prostu tragedia. Przykład chociażby tutaj: LINK
O wyglądach NPC w wioskach/osadach już nie wspomnę. Ale nie samą grafiką człowiek żyje. Akurat na niej namnniej mi zależy. Przeżyłbym to bez problemu gdyby nie pozostałe wady, których jest po prostu mnóstwo.

@Asterling: O właśnie. Większa liniowość i brak tego pseudo otwartego świata z niewidzialnymi ścianami to pierwsze co bym