Wpis z mikrobloga

  • 6
@wetorek2 jak sie dobrze zakręci, bez większego problemu można skończyć studia i nie wiedzieć praktycznie nic o programowaniu. Liźniejsz wszystko po łebkach i dadzą dyplom.
Zależy od Ciebie po co tak na prawde studiujesz.
  • Odpowiedz
@AwizisieAkat: Te z najniższymi progami nie są najlepsze, na gigu będziesz #!$%@?ł na zajęcia w terenie z geologii, na IMIPie będą cię uczyć leśne dziadki które #!$%@? wiedzą, na fizyce będziesz mieć więcej teorii (fizyki itp) niż gdziekolwiek indziej. Jak masz się uczyć jak rozpoznawać minerały vs jak rozpoznawać parsery to chyba lepiej żebyś poszedł na te drugie :D
  • Odpowiedz
@wetorek2: sam jestem z wydzialu fizyki i informatyki stosowanej na agh'u, i powiem Ci, ze o ile progiem dasz rade wejsc bo jest kolo 900, to nie da sie zrobic inzyniera nie umiejac programowac, z cpp na sto procent bys odpadl. Jest duzo przedmiotow zwiazanych z fizyka, co osobiscie mnie boli, ale jest tez bardzo duzo informatycznych i to calkiem przydatnych w pracy.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Andrew7642: Idąc na uj próg nie będzie problemem. Chodzi o to jaki kierunek najlepiej przygotuje mnie do pracy jako programista. Nie chce trafić na zupełną teorie lub leśnych dziadków.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@AwizisieAkat dzięki za radę, wybiore pewnie tą inżynierię i oczywiście bede tez samemu programowal. Nie chce zmarnowac tego czasu, a moze te studia mnie czegos nauczą.
  • Odpowiedz
@wetorek2: Bardziej niż kierunek liczą się ludzie z którymi tam będziesz siedzieć, np czy to na TCSie czy na tych najwyższych AGHowskich progach masz ogarniętych ludzi (część jest tam bo mieli szczęście, ale tylko część). I tak czy siak najwięcej nauczysz się pewnie z zajęć projektowych, chociaż takie rzeczy które są teoretyczne jak np projektowanie relacyjnych baz danych czy cechy protokołów sieciowych się później przydają.
  • Odpowiedz
Czy różnica między informatyka na AGH a UJ jest taka duża?