Wpis z mikrobloga

@Tomasztom: weź 2.0 spalanie identyczne a jakoś ciągnie tę wielką budę. Poza tym bardzo dobre auto. Największa wada to 2masa ale rzadko się psuje - w końcu benzyna. Da się jechać i 200 po autostradzie, chwilę to trwa żeby osiągnąć tę prędkość ale silnik nie ma z tym problemów. Prowadzi się bardzo dobrze. Uważaj na rdzę na dole drzwi i na branie oleju - niektóre silniki miały wadliwe pierścienie. Poza tym
a do czego mu samochód rodzinny? do #!$%@? na 1/4 z żoną i dzieckiem w aucie?XD


@GnijacyNissan: czy ja mu polecilem jakas rakiete? ST220 3.0 V6? W tym samochodzie 2.0 to po prostu lepszy wybor niz 1.8 - ale jak przypuszczam ani jednym, ani drugm nie jezdziles, tylko tak sobie pierdzielisz trzy po trzy. No wiec argumenty sa chociazby takie:
1. nie zawsze jezdzi z zona i dzieckiem, czasem moze przejedzie
@bidzej wiadomo że mały silnik diesel jest najlepszym wyborem na dojazdy wszędzie gdzie się chce. zresztą sam uznaję wyższość silników diesla nad benzyną. dużo bardziej ekonomiczne i mają lepszą kulturę pracy.

@Tomasztom: lepszy polift będzie, szukaj takich bez rdzy na rantach drzwi, sprawdź zaciski z tyłu czy nie wymagają regeneracji, pytaj czy klapki kolektora były robione (jak nie to trzeba osluchac czy już nie stukaja), dwumasa do sprawdzenia bo w benzynie też jest ale jej zajmuje jakieś 250kkm żeby paść (wiadomo zależy od stylu jazdy), jeśli grzana przednia szyba to sprawdzić czy obie połowy grzeją bo lubią padać, ręczny lubi się psuć.
@Dox3l: z zewnątrz rdza na progach ,a ponoć bezbrdzy . Klima nie działa . Bagażnik wklejony na #!$%@? (dostał w dupę ) i jeszcze jakieś rolki w silniku #!$%@?ą... A i oczywiście jak otworzyłem klapę to silnik gorący . Ledwo sie powstrzymałem żeby mu nie #!$%@?ć... Zagryzlem zęby odwróciłem się i poszedłem w #!$%@?.