Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@bidzej: niby można, nawet na uniballach zrobić drążki. Tylko przy każdym uszkodzeniu trzeba robić nową. Na częściach fabrycznych mam większą pewność co do wymiarów.
@SPGM1903: pierwsze primo - na tym zdjęciu #!$%@? widać. Drugie primo - co znaczy zapis "chodzi mi o patrole czy cokolwiek co stamtąd jest", tzn cokolwiek jest skąd? Trzecie primo - po co zmieniać patrolowskie wahacze skoro nie bardzo jest sens liftować patrola więcej niż 2", a do tego wystarczą seryjne wahacze. Czyżby brakło wykrzyżu?. Czwarte primo - zmierzyć np od Range Rovera P38, wydaje się być dość długi. Piąte primo
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@BratProgramisty:
Ad pierwsze primo - to obraz poglądowy, ma na celu wizualizację zamierzeń i kto się zna, ten widzi typ, a jeśli ma wątpliwości, to po opisie je traci.
Ad drugie primo - dokładnie mam na myśli wahacz lub most, który jest z patrola. Jeśli wahacze są z disco, a mosty pajero, to patrola tam nie ma.
Ad trzecie primo - bo mam ramę z k160 na piórach, a chcę sprężyny.
@SPGM1903: do sandraila? Chcesz, żeby mosty nisko opadały? Rób samemu na uniballach, chyba nic fabrycznego nie ma. Składam 4link i tylne dolne wahacze maja ponad 125 cm górne około 90, z przodu podobnie. Takie rozwiązanie plus coilover i masz pełną regulacje zawieszenia. Minus to cena takiego zestawu...
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@mrbj: miałem pisać, że cena nie gra roli, ale jednak gra, bo fox shox just trochę poza budżetem, tak jak ls1 i półosie rcv :D
Myślałem właśnie o uniballach, wydaje się jednym sensownym rozwiązaniem.