Kupilem sobie mi6 w sklepie lightinthebix, ale niestety musiałem zapłacić VAT. Po przesłaniu odpowiednich dokumentów do UC wczoraj przyszedł listonosz. Wręczył ojcu paczkę i dwa dokumenty. Pobrał też opłatę. Zgłosiłem sie do sklepu w celu zwrotu VAT, dołączyłem otrzymane od listonosza dokumenty i dostalem następującą odpowiedź: "prosimy Cię o umieszczenie wysokości poniesionej opłaty oraz załączenie skanu lub zdjęcia dowodu jej dokonania" Czy dokumenty, które dostałem od listonosza są niewystarczające ?? #lightinthebox #xiaomi #zakupyzchin #pocztapolska
@kamo_kamo: Chińczyki mają problem z przetwarzania wielowątkowych wiadomości. Zobaczyli „dodatkowe opłaty” to dalej nie czytali już ( ͡°͜ʖ͡°) Podobnie kiedy pytasz o szczegóły wielu produktów, każdy musisz wysłać w osobnej wiadomości bo odpowiedź dostaniesz tylko odnośnie pierwszego z listy
@kamo_kamo: również wczoraj wypełniłem ten formularz i czekam co mi odpiszą. Załączyłem ten druczek co wkleiłeś jako jedyny załącznik. Ja im odpisze ze to jest rachunek ze wszystkimi opłatai jakie poniosłem.
@kamo_kamo: no ja dzisiaj odebrałem z poczty i będę wypełniał formularz. zachowałem sobie dowód wpłaty z karty no i jeszcze załączę potwierdzenie z banku. swoją drogą już nieźle trzepią na tym vacie
Chińczyki mają problem z przetwarzania wielowątkowych wiadomości.
@ptasiek2: żeby tylko oni, to przecież standard w wielu firmach. Do działów obsługi klienta zwykle trzeba pisać jak do debila, jak najkrócej i jednowątkowo. Rzadko kiedy można się pozytywnie zaskoczyć.
@kamo_kamo: To dziwne, na pewno wysłały się załączniki? Bo też wysyłałem te dwa papierki. Wpisałem kwotę z tej małej kartki. Ogólnie mnie jakiś Polak obsługiwał
#lightinthebox #xiaomi #zakupyzchin #pocztapolska
źródło: comment_WRC45GOM8R8pORx2SK9iFDeeM1b1W6Zo.jpg
Pobierzźródło: comment_v56yH6vxUI8GHaLPDmQVSi0uclxHssJI.jpg
PobierzPodobnie kiedy pytasz o szczegóły wielu produktów, każdy musisz wysłać w osobnej wiadomości bo odpowiedź dostaniesz tylko odnośnie pierwszego z listy
swoją drogą już nieźle trzepią na tym vacie
@daczka92 jaka forma wysyłki? Poczta czy kurier?
@ptasiek2: żeby tylko oni, to przecież standard w wielu firmach. Do działów obsługi klienta zwykle trzeba pisać jak do debila, jak najkrócej i jednowątkowo. Rzadko kiedy można się pozytywnie zaskoczyć.
ps. Wykupiłeś ubezpieczenie od Vatu?
Wszyscy wiemy jak oni dobrze w angielski... :/