Wpis z mikrobloga

Totalnie nie ogarniam tej instrukcji.
Dlaczego potrzeba aż 24 kart?

Na chwile obecną jedną z kart ulepszyłem do UR i ma ona SA10 (wbity, gdy karta była SR).

Teraz planuje podnieść do UR 4 inne karty, żeby otworzyć ścieżki w Hidden Potential.

Ppotem karty numer 1 i 5 cisnąć aż do LR a na koniec 5 użyć do treningu na 1, żeby podnieść SA do 20 lvl.

Bo przecież ponoć samo bycie LR podnosi lvl o 10. Czy nie? Już sam #!$%@? nie wiem ( ͡° ʖ̯ ͡°)(°°
#dokkanbattle
janushek - Totalnie nie ogarniam tej instrukcji.
Dlaczego potrzeba aż 24 kart? 

N...

źródło: comment_aNOyCMofXR9Y0r6BqoxpADmtQnOyAOg0.jpg

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
@janushek: Tak, podnosisz SA karty w wersji sr, potem po dokanie do LR możesz nim podnieść poziom SA o 10 LRa któremu odblokowałeś ścieżki. Jak podniesiesz SA do 5 to podbije o 5 itd. Ogólnie takie same karty dodają swoje SA w wypadku treningu, np. masz STR SSG Goku na SA 4 i drugiego takiego samego z SA 3. Jak jednego potrenujesz z drugim to masz SA 7. Działa tylko
  • Odpowiedz
@Kamil0611: nie no, to to wiem. Zwyczajnie myślałem, że do LR są inne zasady.
No i na tej grafice to tak wyglądało jakby SA trzeba było zwiększać tylko na SSR.

Dzięki.
  • Odpowiedz
@Alasthor: w ostateczności i akcie desperacji można ale po co? :v
Od groma się ich dostaje dzięki temu eventowi. No i ja ten pierwszy SA10 wbiłem z tych summonów xD
  • Odpowiedz
@Alasthor: no SR, SSR, UR, TUR mają max po 10.
Dopiero LR mają więcej niż 10 i dlatego tak jest.


Za wbicie 20 lvl dostaje się 10 Elder Kaiów... dlatego imo nie warto ich marnować bo skoro masz 10 to możesz mieć 20 ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
@janushek czyli najlepiej w zwykłej karcie SR zrobić SA na 10 tak? Bo już jedna kartę wrzuciłem na SSR i teraz robię ją na UR, to w sumie łatwiej zrobić SA na SR niż wszystkie na SSR. Dobrze myślę? I później muszę 1+4 na UR? Żeby Potentiale odblokować. I wtedy jedną UR na LR z medalami. Wtedy mam LR z SA 10 i drugi raz taka sama zabawa z drugą karta,
  • Odpowiedz
@Dudek89:
Karta 1 (SR) - podnosisz SA do 10 lvl > SSR > SSR > UR > otwierasz ścieżki Kartami 3-6 > TUR > LR > podnosisz SA do 20 lvl przy użyciu Karty 2

Karta 2 (SR) - podnosisz jej SA na Max > SSR > SSR > UR > TUR > LR

Karty 3, 4, 5, 6 - SR > SSR > SSR > UR
  • Odpowiedz
@janushek: Koszt w orbach jest taki sam jak u wszystkich innych. Ktoś z reddita kiedyś policzył, że koszt podniesienia potencjału postaci do 100% wynosi 4370 small , 2475 medium i 227 large orbów (pewnie wiesz ale info dla innych) ;p
  • Odpowiedz