Wpis z mikrobloga

#gosciniecgraf czy ktoś jest w stanie powiedzieć na kogo zarejestrowana jest działalność? To chyba publiczne dane?

Nie znam się na prowadzeniu działalności gospodarczej ale coś mi tu śmierdzi octem.
Na stronie internetowej widnieje obecnie numer telefonu 535373452, w google jest to numer telefonu 607 424 721.
Po wyszukaniu drugiego numeru telefonu w Google, dowiadujemy się iż włada nim niejaki Mariusz Ziomek. CTRL+F w poszczególnych znaleziskach mówi mi, że nikt nie porusza w komentarzach tematu tego Pana, a jest on wyraźnie związany z hotelem.
Otóż wyszukałem go sobie w google wraz z numerem telefonu i oczom moim ukazała się firma http://powiat-boleslawiecki.nf.pl/firma/elektrotech-fhu-ziomek-027CC1A9EF/ck nazwisko i numer telefonu się zgadza.
Co dziwne jest to firma bez nipu/regonu niewidniejąca w KRS. Ale może rzeczywiście już nie istnieje. Nie wiadomo z kiedy jest wpis na stronie.
Dalej znalazłem wzmiankę o wymienionym już panu w "Nowinach Jeleniogórskich". https://www.nj24.pl/article/pensjonat-bez-wody
Dla mnie jest jednoznaczne, że pan Mariusz Ziomek jest właścicielem. Nie chciałbym wysuwać zbyt daleko idących wniosków, ale na wielu stronach z opiniami informacja to "odpowiedź właściciela". Nie zdziwiłbym się gdyby to był ten pan, ale nie o to chodzi.
Otóż w KRS https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu?t:lb=t nie widnieje żadna firma o nazwie Graf w Karpaczu ani w Bolesławcu w którym wcześniej zarejestrowaną działalność miał pan Mariusz Ziomek jako FHU ELEKTROTECH. Kiedy wpiszemy w nazwę "ziomek" w całej Polsce jest 12 działalności, żadna niezwiązana z lokalizacją o której mówimy.
Na stronie internetowej widnieje informacja o możliwości płatności jedynie gotówką.
Ok, mogą nie mieć terminala, a firma może być zarejestrowana na osobę trzecią, ale może się okaże jeszcze, że prowadzą działalność na lewo, to by dopiero było...