Wpis z mikrobloga

#gearbest
Siemka mireczki mam problem z GB.
Napisalem do nich ticket, ze wyslali CnPostem paczkę zamiast PostNL za co oczywiscie zaplacilem. Tlumacza sie wrzucajac mi oczywisty tracking i ze paczka dojdzie nieco pozniej i nic wiecej. Jest jakis sposob by w jakikolwiek sposob im przetlumaczyc, ze wyslali zla opcja? Z doswiadczenia wiem, ze CnPost o wiele dluzej idzie niz PostNL.
Dzieki za pomoc i pozdrawiam
  • 7
@ConanLibrarian
Czyli mam rozumiec by poczekac cierpliwie na paczke, a potem szturmowac paypal, ze nie dostalem tego za co placilem? Czytalem, ze kilku mirkow mialo ten problem i otrzymali punkty za ow pomylke ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@vlodek2532
Juz raz refundowali mi koszt boxa, ktory uległ uszkodzeniu po miesiacu, zwrocili calkowity koszt (przedmiot + wysylka) bez proszenia sie, ale fakt faktem krecili mnie dosyc dlugo by próbować ich "magiczne sposoby" i po negocjacjach i filmiku laskawie pieniadze na PP znalazly sie po 2 dniach.
Czekam na odpowiedz, jak nic nie bedzie to zastosuje ow technike i zobaczymy czy podziala, dzieki!
@puzindfq1
@vlodek2532 też mam wrażenie, że to słowo PayPal zmienia wiele w komunikacji nie tylko na gearbest ale chyba ogólnie z chinczykami gdzie da się płacić PP. Ten ich automat co odpisuje ma chyba ustawione, że jak pisze PayPal należy nie fikać :) Coś się boją tego PP.
Czyli mam rozumiec by poczekac cierpliwie


@puzindfq1: Nie. Oni zeznali, że wysłali czym innym, tańszym. Więc ich męcz o opust z ceny, albo pośrednika o zwrot za to, czego nie dostałeś, czyli przesyłki zamówionej (rodzaju przesyłki, nie paczki).