Wpis z mikrobloga

@GearBest_Polska mam do was takie pytanie, czy dalej zamierzacie oszukiwać ludzi w swoim sklepie?

Mój wujek zakupił w ubiegłym roku u was telefon XIAOMI MI6 za kwotę 1740.49 zł !!!

Telefon nigdy nie został dostarczony, do dzisiaj wisi na trackingu w Southall..
https://t.17track.net/en#nums=5990215838

Numer zamówienia: Order No.:W1706080931262109

Metoda wysyłki to dpduk1
Telefon zamówiony był 10 czerwca 2017 roku i tegoż samego dnia został zapłacony.

Niestety ale że mój wujek swoje lata ma to nie skorzystał z możliwości innych dróg dochodzenia swoich praw, dopiero teraz mi opowiedział historię z Wami, że go zwyczajnie olaliście i towaru nigdy na oczy nie zobaczył.

Nie wiem czy już mam robić wykopalisko o Was i w porę ostrzec ludzi o tym jak to macie brzydko mówiąc #!$%@? na klienta. Liczę na to że GearBest Polska, coś w tej sprawie zrobicie bo to zakrawa o oszustwo, bo choćby paczka zaginęła to tylko wy macie ją prawo reklamować u przewoźnika.

wołam

@GearBest_Polska

#tracking #gearbest #chinskiecuda
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@GearBest_Polska: Gearbest odpisał że nie zwrócą pieniędzy bo obawiają się z mojej strony procedury chargeback, a przecież chyba w tej sprawie się nimi bank kontaktował, bo taki wniosek już był składany, niestety była odmowa bo Gearbest stwierdził że towar dostarczył. Tymczasem Mirki.
  • Odpowiedz
@GearBest_Polska: Ciekawe rzeczy piszesz, Gearbest wie że mam otwarty chargeback, tak samo jak wiedzieli że dostarczyli mi paczkę, mimo że status przesyłki jasno pokazuje co innego, bo przecież 3 miesiące temu jak założył wujek chargeback w banku, takie brednie Gearbest wysłał do banku, że paczkę odbiorca odebrał, odpowiedź z banku jak już pisałem jest odmowna.

Zapewne Gearbest ma może w swoim systemie, informację że taki wniosek był składany, ale że wynik tego wniosku jest negatywny i wujek nie otrzyma zwrotu to już nikogo nie obchodzi, bo wystarczyło że Gearbest nakłamał, a teraz wystarczy dalej kłamać że jest złożony wniosek, jest a był to jest różnica.

Słucham proszę o podanie rozwiązania tej sprawy, dzwoniłem do banku, z zapytaniem o jakiś wpis w systemie dotyczący chargeback'u, jakieś potwierdzenie, to takim jest odpowiedź od banku o
  • Odpowiedz
@NaebanyMistrzu:
Chłopie, ktoś wyżej już pisał - nie rozmawiasz tu z przedstawicielem sklepu, więc skończ z tym "wy, u was".
To jest zwykły mirek, który ze dwa lata temu postanowił poudawać oficjalne konto Gearbest, żeby wklejać refy i zarabiać.
Dopiero parę miesięcy temu, jak zaczął dostawać pretensje za sklep usunął "oficjalny" z profilu i ukuł nic nie mówiący termin "konto marketingowe".
Tzn. mówiące tyle, że jak marketing i kasa dla
  • Odpowiedz
Zresztą, teraz może się już dogadał z nimi na jakąś stawkę, albo rozliczają go po HTTP referer, ale zaczynał jak zwykły mirek-refiarz udający konto Gearbestu.


@Polinik:

kolejny hint: nawet gearbest na swoich OFICJALNYCH stronach w social media uzywa zwyklych reflinkow dla statystyk
  • Odpowiedz