Wpis z mikrobloga

@GearBest_Polska mam do was takie pytanie, czy dalej zamierzacie oszukiwać ludzi w swoim sklepie?

Mój wujek zakupił w ubiegłym roku u was telefon XIAOMI MI6 za kwotę 1740.49 zł !!!

Telefon nigdy nie został dostarczony, do dzisiaj wisi na trackingu w Southall..
https://t.17track.net/en#nums=5990215838

Numer zamówienia: Order No.:W1706080931262109

Metoda wysyłki to dpduk1
Telefon zamówiony był 10 czerwca 2017 roku i tegoż samego dnia został zapłacony.

Niestety ale że mój wujek swoje lata ma to nie skorzystał z możliwości innych dróg dochodzenia swoich praw, dopiero teraz mi opowiedział historię z Wami, że go zwyczajnie olaliście i towaru nigdy na oczy nie zobaczył.

Nie wiem czy już mam robić wykopalisko o Was i w porę ostrzec ludzi o tym jak to macie brzydko mówiąc #!$%@? na klienta. Liczę na to że GearBest Polska, coś w tej sprawie zrobicie bo to zakrawa o oszustwo, bo choćby paczka zaginęła to tylko wy macie ją prawo reklamować u przewoźnika.

wołam

@GearBest_Polska

#tracking #gearbest #chinskiecuda
  • 32
  • Odpowiedz
@NaebanyMistrzu: Przy takiej ilości klientów i zamówień wcale się nie dziwię, że zdarzają się takie sytuacje. Niestety, ale zakupy w Chinach nie są dla każdego. Jeśli nie jesteś ogarnięty i cierpliwy kupuj w polskim sklepie za 2x wyższą cenę.
  • Odpowiedz
@NaebanyMistrzu:
1) GearBest_Polska to Mirek Refiarz a nie jakiś sklep. Nic u niego nie kupiłeś ;)
2) Zgłosić ticket w sklepie chociaż wątpie by DPD to tej pory dostarczał odbiorcom informacje o trackingu. Trzeba pewnie będzie napisać do DPD o udostępnienie archiwalnego zamówienia - DPD UK to nie to samo co DPD PL ;)
3) Jak Cię Gearbest oleje to zgoś się z papierami do wystawcy karty debetowej/kredytowej (do Banku
  • Odpowiedz
@NaebanyMistrzu: Napisz do DPD UK prośbę o wyciag z trackingu - będziesz miał dowód, że przedmiot nie został dostarczony.
Zrób fotkę i wrzuć do Ticketa na Gearbest.
Z dokumentem od DPD odwołaj się od decyzji banku, ze mimo wysyłki sklep nie dostarczył Towaru.
Prawa własności są przenoszone na Ciebie dopiero w chwili wydania towaru (Tobie a nie przewoźnikowi).
Przesyłki są ubezpieczone wiec jeśli doszło do zagubienia to potwierdzi Ci to DPD.
Jeśli przesyłka nigdy nie została wysłana (wygenerowany tylko list przewozowy) to potwierdzi Ci
  • Odpowiedz
@GearBest_Polska: oczywiście, kazali czekać, bank z kolei po złożeniu reklamacji, odrzucił Chargeback bo Gearbest dostarczył im dowód wysłania towaru i sprawę uznali za zamkniętą. Także póki co prawie 1800 zł na minusie. Szkoda strzępić ryja.
  • Odpowiedz