Wpis z mikrobloga

#wiescizkraftu Nadmorskie marki Łebskiego Browaru, sprzedającego piwa z Browaru Witnica, koszaliński browar Kowal warzący m.in. Szczecińskie, Kołobrzeskie, czy też Swinemünder to przykłady żerowania na poszukiwaniu przez turystów produktów lokalnych, pochodzących z miejsc przez nich odwiedzanych. Jak donosi Portal Spożywczy, do tego niechlubnego grona dołącza Pilsweizer z Grybowa, który do swojej oferty wprowadza piwo Legnickie.

https://www.chmielnik-jakubowy.pl/pilsweizer-wypuszcza-rynek-pseudolokalna-marke/

#piwo #dolnyslask #legnica #piwnewiesci
von_scheisse - #wiescizkraftu Nadmorskie marki Łebskiego Browaru, sprzedającego piwa ...

źródło: comment_qp3sZDqxmZcNLztGR67HIMGaz9hy8r3T.jpg

Pobierz
  • 5
@von_scheisse temat znany, ale moim zdaniem browary nie są niczemu winne. Ot, po prostu wykonują zamówienia dla klienta. Co klient z tym piwem robi, tzn. robi ludzi w uja, to inna sprawa, i to tu leży problem. Vide Witnica i Browar Łebski.