Aktywne Wpisy
![TSR44](https://wykop.pl/cdn/c3397992/TSR44_Iz1CwTuicu,q60.jpg)
TSR44 +319
ATAT-2 +342
Przeczytałem właśnie dwa wpisy ludzi z gastro którzy wręcz DOMAGAJĄ się napiwków i nie pojmują jak można ich nie zostawiać.
Szczerze? Po ostatnich kilku dniach gdzie stołowałem się w knajpach (wyjazd majówkowy) to powiem, że takiego uja. Restauratorzy już tak polecieli z tymi cenami zasłaniając się inflacjami, cenami prądu i płacami minimalnymi że już sami się zatracili w tym, gdzie jest granica.
Rozumiem ładna knajpka, ładny ogródek, miła obsługa, DOBRE jedzenie -
Szczerze? Po ostatnich kilku dniach gdzie stołowałem się w knajpach (wyjazd majówkowy) to powiem, że takiego uja. Restauratorzy już tak polecieli z tymi cenami zasłaniając się inflacjami, cenami prądu i płacami minimalnymi że już sami się zatracili w tym, gdzie jest granica.
Rozumiem ładna knajpka, ładny ogródek, miła obsługa, DOBRE jedzenie -
#willakarpatia
#heheszki
źródło: comment_opdTzkFbbM6813TLElPxCuaeaxZHp2XV.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
@AvantaR: Na tego typu miejsac negatywne komentarze pojawiaja sie zawsze. Jakby po prostu wlasciciel odpisal cos w stylu, macie prawo do swojego zdania, merytorycznie wyjasnil, ze sie nie zgadza lub po prostu zignorowal ten wpis to by sie nic nie wydarzylo. Natomiast odpowiadajac wten sposob prosi sie o klopoty.
@AvantaR: ale tu juz nie chodzi o historie z sylwestra tylko dziesiatki innych z wczesniejszego okresy gdzie schemat jest ten sam... obrażanie ludzi którzy wystawili negatywne opinie o miejscu.
Komentarz usunięty przez autora
@justacasualuser: no tak, sporo ludzi myśli że w internecie można wszystko i to nie przynosi żadnych realnych konsekwencji. Nawet był o tym ciekawy odcinek serialu Black Mirror (taki z pszczołami mechanicznymi zabijającymi ludzi na których inny zagłosowali na twitterze)
no opinia 4.5, więc niezbyt odczuli internetową akcję póki co xD przynajmniej na tripadvisorze, na który to turyści zza granicy patrzą najbardziej.
Życzę im zmiany właściciela na kogoś z RigCZ. Pisanie takich komentarzy do klientów to brak szacunku do klienta, a tego klient nigdy nie wybaczy.