Wpis z mikrobloga

Cześć i czołem, potrzebuję pomocy z GearBest.
Otóż kupiłem telefon 6 Grudnia i to tej pory go nie uzyskałem, po miesiącu pisania wreszcie dostałem sensowną odpowiedź ale nie wiem co teraz oto treść:

We apologize with this delay and sincerely regret to hear that you have not received your order.

After reviewing your order in detail, we have found that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.

The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.
Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html

However, as you are a valuable customer, we are willing to help you the best way we possibly can.
Here are the best solutions we can offer you in this situation:
1) Resend the item upon repaying 50% of the product value and the reshipping fee.
In this case we will send you an invoice to submit the payment of USD 220 via PayPal.
Please confirm your shipping address again in this format:
Consignee Name:
Detailed Address:
City:
State (Province):
Postal Code:
Country:
Phone Number:

2) Partial refund to your Wallet as store credit.
We can refund USD 205 as a gesture of good will to your Wallet and exceptionally reward you with extra points (You will receive 2 points for every 1 USD. For example 3 USD will gain you 6 points).
This refund will be processed within 24 hours.
You can use both your Wallet and points to purchase your future products.
Learn more about wallet benefits : http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111
Learn more about points benefits : http://www.gearbest.com/about/about-points.html

3) Partial refund to your original payment account.
In this case, we can refund USD 205 to your original payment account.

Kindly let us know your decision.
Once again we apologize for any inconvenience caused.

Czy ktoś spotkał się z takim czymś?
Jako wysyłkę wybrałem kuriera.

#gearbest #pomocy #aliexpress
  • 24
mam tracking, ale tracing pokazuje że nie wysłali, tylko etykieta wygenerowana.
Dzowniłem do GLS z 5 razy... i cisza tylko wygenerowany list i nic więcej, nawet do Francji dzwoniłem.
Rodzaj operacjiPrzelew z rachunku
Nazwa odbiorcyPAYPRO S.A.
Adres odbiorcyUL. KANCLERSKA 15 60-327 POZNAŃ
Tytuł P24-K86-692-420 GEARBEST.COM
@recholek_new :No ale jeśli GLS tego nie dostał, to w takim razie jak to możliwe że nikt nie wie gdzie to jest??
Może dam teraz Cancel an Order i to much waiting i poprosze o zwrot kasy wkleję im Tracking i niech sprawdzą że nie zostało wysłane od nich.
@eroxunn: 1) GB ma 60 dni na dostarczenie przesyłki. 2) spodziewałeś się dostać ten telefon po tygodniu? weź pod uwagę to, że w tym okresie firmy spedycyjne mają straszny #!$%@? i paczki przychodzą ze sporym, acz akceptowalnym opóźnieniem. ja zamówiłem dwa telefony 24 listopada i dopiero dzisiaj wyjechały z UK, a do mnie dotrą może koło wtorku, czyli po 46 dniach od złożenia zamówienia. 3) moim zdaniem, jeśli nadal potrzebujesz ten
@Pedro0712 biorą prioryty line, oczekiwałem miec go w 2 tygodnie:) a nie po miesiącu nikt nie wie czy ten telefon wogóle gdzieś wyszedł? GLS twierdzi że nikt nic nie brał( dzowniłem do francji) Gearbest twierdzi że tracking pokazuje słabo po czym po miesiącu wysyłaja mi takie opcje do wyboru... chcę tylko wiedzieć czy ta przesyłka już wyszła czy jeszcze i czy wyjdzie nic wiecje moge poczekać miesiąc kolejny nie ma problemu.
@eroxunn: priority line to nie do końca kurier, kurier jest dopiero od kraju do którego trafi paleta lub kontener wysłany z Chin. Samą etykietę generują chińczycy bo naklejają na paczkę kładąc ją na paletę, lub do pelnego kontenera.

Później miejsce przeładunkowe np Southall wyjmuje z kontenera wszystkie paczuszki ładnie oklejone przez Chińczyka numerami GLS i dopiero wzywa kuriera i przekazuje do sieci GLS.

Tak w astronomicznym skrócie.
@eroxunn: jak możesz czekać, to poczekaj, bo wątpię żeby rozmowa z kimkolwiek z supportu jakoś pomogła (podejrzewam, że spraw takich jak twoja jest setki a support odpowiada w sposób ctrl+c - ctrl+v). jak porozdają wszystkie zamówienia z tych czarnych piątków, cyber poniedziałków, świąt itd. jak kupiłem we wrześniu odkurzać przez priority line to przyszedł po 13 dniach od zamówienia. daj screena z trackingu na stronie https://alipaczka.pl/