Aktywne Wpisy
Jestem_Tutaj +14
Uwaga REBUS bd trudne!
TurboEgo +3
czy jak człowiekowi resztki mózgu się starzeją to idzie na ryby, grzyby i interesuje się olimpiadą, gałą i polityką?
Nie znam ani jednej osoby w wieku do 25 r.ż. która by była zainteresowana powyższą tematyką (tzw boomerskim hobby) xD
Nie znam ani jednej osoby w wieku do 25 r.ż. która by była zainteresowana powyższą tematyką (tzw boomerskim hobby) xD
Otóż kupiłem telefon 6 Grudnia i to tej pory go nie uzyskałem, po miesiącu pisania wreszcie dostałem sensowną odpowiedź ale nie wiem co teraz oto treść:
After reviewing your order in detail, we have found that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.
The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.
Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html
However, as you are a valuable customer, we are willing to help you the best way we possibly can.
Here are the best solutions we can offer you in this situation:
1) Resend the item upon repaying 50% of the product value and the reshipping fee.
In this case we will send you an invoice to submit the payment of USD 220 via PayPal.
Please confirm your shipping address again in this format:
Consignee Name:
Detailed Address:
City:
State (Province):
Postal Code:
Country:
Phone Number:
2) Partial refund to your Wallet as store credit.
We can refund USD 205 as a gesture of good will to your Wallet and exceptionally reward you with extra points (You will receive 2 points for every 1 USD. For example 3 USD will gain you 6 points).
This refund will be processed within 24 hours.
You can use both your Wallet and points to purchase your future products.
Learn more about wallet benefits : http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111
Learn more about points benefits : http://www.gearbest.com/about/about-points.html
3) Partial refund to your original payment account.
In this case, we can refund USD 205 to your original payment account.
Kindly let us know your decision.
Once again we apologize for any inconvenience caused.
Czy ktoś spotkał się z takim czymś?
Jako wysyłkę wybrałem kuriera.
#gearbest #pomocy #aliexpress
@eroxunn:
brales priority line, czy kuriera? To sa zupelnie rozne
Czyli typowy polak. Można się rozejść.
@eroxunn: Czyli przychodzisz pytać, gdy już coś zrobiłeś.
Przypomina to tekst z serialu Przyjaciele - jakoś w piątym sezonie. Ross potrzebował rady, jak ma postąpić z żądaniem swej drugiej żony, która zakazała mu widywania z Rachel.
Joey powiedział, że ma radę, ale nie spodoba mu się ona
Niestety, płacąc przez przelewy24 (polecane na grupach na FB), nie masz żadnej ochrony. Jeśli to prawda, że paczka zaginęła, bierz tą połowę i pogódź się z tym faktem, bo nic innego nie wskórasz.