jak mnie ten rakowy foltest armor #!$%@? to nawet ciezko opisac. dobrze ze patch juz niedlugo, moze to znerfią. i #!$%@? krasnale jeszcze, co po przegranej pierwszej rundzie prawie zawsze odrzucaja wardancera. przeciez to jest tak OP ze glowa mala. #gwint
@zweipack: Hej kolego po co ten płacz? (na melodię, no woman no cry)
Zawsze jest jakaś talia która jest silniejsza od innej i zawsze jest jakaś kontra na inną talię. Z reguły talie się składa tak, żeby mieć przewagę. Takie tricki jak wardancer są bardzo pomocne, kontrą na to jest posiadanie szpiega i wrzucenie go przeciwnikowi, celem zachowania karty lub po prostu, żeby przeciwnika jeszcze bardziej osłabić.
@Queltas: placze tu bo nie mam mozliwosci gdzie indziej. a rada ze szpiegiem jest swietna i np. kontrowanie szpiegiem srebrnego olgierda jest w miare zbalansowane, ale nie brazowego wardancera, co do ktorego nawet nie masz pewnosci ze sie pojawi czy nie, a szpieg przydaje sie bardzo czesto w pierwszej rundzie. wardancer jest OP
@zweipack: masz 1 wardancera na 25 kart. Nie zawsze będzie w ręku, czasem wpadnie w 3 rundzie, gdy przeciwnik cię odchudzi i będziesz mieć 2 karty w tym wardancera za 3 punkty, OP
@Queltas: to jakim cudem twierdzisz ze brazowy wardancer, ktory jest lepszy od takiego morkvarga np. (ktorego mozesz zniszczyc i wiesz ze jest) nie jest OP? zrobia z niego srebro, albo zupelnie zmienia mechanike.
@zweipack: Bo wardancer był od dawna w grze, nie pojawił się teraz, mechanika jest znana i niesie za sobą spore ryzyko bezużyteczności w późniejszych rundach. Żeby go wykorzystać trzeba go mieć w ręku, dopóki siedzi w talii jest zagrożeniem. Jego jedynym mocnym zagraniem jest właśnie przegrana pierwsza runda i zagranie w drugiej. Ale tylko pod warunkiem, że przeciwnik nie zdecyduje się żeby ciągnąć dalej i drugą rundę, żeby odebrać ci więcej
@Queltas: jak ci nie pasuje to ja wymieniasz przeciez i wtedy dostajesz +3 za nic. a to ze moze ci zostac na rece w 3 rundzie jest argumentem inwalida bo royal decree tez moze
#gwint
Zawsze jest jakaś talia która jest silniejsza od innej i zawsze jest jakaś kontra na inną talię. Z reguły talie się składa tak, żeby mieć przewagę. Takie tricki jak wardancer są bardzo pomocne, kontrą na to jest posiadanie szpiega i wrzucenie go przeciwnikowi, celem zachowania karty lub po prostu, żeby przeciwnika jeszcze bardziej osłabić.
Edit: będzie więcej skrawków, to będzie więcej talii, jakieś Skellige by mi się przydało i potworki