Aktywne Wpisy
czerwonykomuch +91
35 lat kapitalistycznej propagandy tak bardzo poryło mózgi pracowników, że chcą oni - z własnej woli - spędzać w pracy więcej czasu za to samo wynagrodzenie.
Tak, dobrze czytasz. 23,9% obywateli jest zdecydowanie przeciwna skróceniu tygodnia pracy do 4 dni przy zachowaniu tego samego wynagrodzenia. 15% raczej przeciwna. Wśród trzydziestolatków, którzy powinni już przecież coś tam ogarniać i nie nabierać się tak łatwo na kapitalistyczne brednie, 52% woli pracować dłużej za to
Tak, dobrze czytasz. 23,9% obywateli jest zdecydowanie przeciwna skróceniu tygodnia pracy do 4 dni przy zachowaniu tego samego wynagrodzenia. 15% raczej przeciwna. Wśród trzydziestolatków, którzy powinni już przecież coś tam ogarniać i nie nabierać się tak łatwo na kapitalistyczne brednie, 52% woli pracować dłużej za to
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Moje:
1. The Crew PC (pierwszy raz grałem)
2. GTA IV PS3
3. Assasin's Creed 3 PC
#gry #wiedzmin #assassinscreed #thecrew #pc #xbox #ps4 #ps3 #android #ios
1. Wiedźmin 3 PC
2. Civilization V PC
3. Okami PC, PS2, PS3 (must have dla lubiących rzeczy japońskie #okami - niedawno miała swoją premierę na Steam, cena ok. 80 zł)
1. Bloodborne
2. The Last of Us
3. Uncharted 2
PS4 w tym roku kupiłem :P
#ps4
1. Super HOT VR (dawno mnie tak coś nie zafascynowało w grach (ʘ‿ʘ) )
2. AC: Origins (najlepszy Assassyn ever)
3. Horizon Zero Dawn (bardzo wciągający tpp)
#pcmasterrace
1. Prey (FPS roku jak dla mnie)
2. Company of Heroes 2 (zagrałem pierwszy raz bo było za darmo - już mam 70+ godzin nabite i uwielbiam (。◕‿‿◕。) )
3.
Heroes 3 HotA
2.Postal 2 Complete (znaczy Postal 2 z Apocalypse Weekend i Paradise Lost) w Postala 2 grałem kiedyś, ale kupiłem na wyprzedaży jakiejś
3.Hotline Miami - gierki jeszcze nie ukończyłem (w połowie jestem); giera przekonała mnie klimatem tal osiemdziesiątych i soundtrackiem; polecam, jak ktoś nie grał
Komentarz usunięty przez autora
1. Nfs most wanted 2005 pc
2. Gta SA pc
3. Real racing 3 android
1. Dying Light The Following
2. Zaginięcie Ethana Cartera
3. Counter Strike ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1. Factorio
2. Wiedźmin 3
3. Civilization VI
PUBG
Cuphead
Broforce
Przeszedłem jeszcze AC2, BH i Revelations teraz na świętach żeby sobie je odświeżyć, ale wydaje mi się że te trzy gierki były lepsze, bo lepiej się z kumplem bawiłem jak w broforce graliśmy.
1. Zelda BotW - jestem w tej grze po prostu zakochany (。◕‿‿◕。)
2. Wolfenstein the new Collosus - Fps roku, choć nie dorównuje New Orderowi
3. Thimbleweed park - genialna przygodówka w starym dobrym stylu.
Oprócz tego mnóstwo świetnych indyków i gier AAA. Ten rok dla giereczkowa był świetny, a przyszły zapowiada się jeszcze lepiej.
1.Obie części Hand of Fate - Mega przyjemny gameplay połączony z karcianką,szkoda że jedynie singleplayer ale w pierwszym kwartale wychodzi pełnoprawna gra planszowa
2.KotOR - Ograny pierwszy raz i jaram się mocno,będę musiał nadrobić inne klasyki które mnie ominęły
3.Wiesiek 3 - Genialne RPG,gdzie w końcu nie trzeba się domyślać jak przejść jakiegoś questa jak w starych grach,ale zero motywacji aby przejść dodatki
U mnie top 3 wygląda tak:
1. Zelda: Breath of the Wild - O tej grze już każdy powiedział co wiedział, ja raczej nic nie dodam. To jest gra, która będzie pamiętana przez lata. Eksploracja, interakcja z otoczeniem, oprawa dźwiękowa, to wszystko stoi na najwyższym poziomie, a do tego gra świetnie wygląda.
2. Nier: Automata - Dla mnie totalne zaskoczenie. Poprzedni Nier to było drewno, którego nie byłem w stanie