Wpis z mikrobloga

Mirki, jak to jest z tymi wszystkimi ubezpieczeniami? Obecnie jestem studentem na dziekance i jadę od UK na 8 msc do pracy.
1) Czy dobrze rozumiem, że:
EKUZ - to jest taka podstawowa karta od zachorowania na grypę
EURO26 - karta od mocniejszych sytuacji typu złamanie nogi, szkody cywilne itp?
Jeśli tak - to dobrze jest mieć obydwie?
2) Oraz jak to jest natomaist z ubezpieczeniem, które będę miał u pracodawcy?

#euro26 #ekuz #insurance #uk #ubezpieczenie
  • 21
@4imb0t: EKUZ to minimalne ubezpieczenie tak jak piszesz grypa i te sprawy ale nawet z tym potrafia ci zrobic problem(jak zwykle zalezy na kogo trafisz w recepcji) czy to u gp czy w szpitalu, oczywiscie jak cos ci sie stanie to ci pomoga przy szpitalu na emergency ale bedzie to pomoc dorazna bez hospitalizacji.
Euro26 to sobie mozesz wsadzic... nie slyszalem, zeby to gdzie kolwiek respektowali. Lepiej wykupic osobne ubezpieczenie -
@setka007 Ubezpieczenie w UK nie zalezy od skladek ani NIN, tylko od przejscia ordinairly residence test. Mozna byc objetym sluzba zdrowia od pierwszego dnia pobytu jesli sie przyjechalo do UK mieszkac. Nin jest jednym ze sposobow potwierdzenia, ale sa tez inne. W przypadku legalnego pobytu (a taki jest dla obywateli UE z automatu). Tymczasowych Ninow juz nie ma od kilku lat, teraz albo masz staly, albo w ogole.
CzerstwaBulka


@4imb0t: Pomijając powyższe piekiełko i skupiając się na faktach jest dokładnie tak jak napisał/a @CzerstwaBulka
Doświadczenia z Paracetamolem w #uk nadają się na dobry film o paście (wędkarze) - reasumując Twoje potrzeby masz się zarejestrować i nic do dupy nie brać. Jak będzie potrzebny Paracetamol to sobie kupisz a jak wacik zacznie doskwierać, będziesz szukać doktora - na pewno za darmo. (nie wiem jak tagować studenckie pomysły z wacikiem w