Wpis z mikrobloga

Mirki, czy ktoś się zna na basach i mógłby mi poradzić? Bardzo przydała by mi się opinia o gitarze basowej Raven imm200, w ogóle opinia o basie, jeśli komuś się nudzi :') nie mogę znaleźć nic o niej na forach, bo podobno jest to nowa firma w Polsce. Czytałam, że to dobrej jakości gitary jak na niską cenę, tylko tyle wiem.
Żeby zarysowac sytuację: nie umiem grać kompletnie, chcę zacząć się uczyć gry na basie, 4 struny, chętniej pasywnym, ale są droższe, heh.
Czy ktoś wie coś o tej gitarze? Czy może ktoś polecić inną? Chciałabym kupić coś raczej w sklepie, jako nową rzecz, by mieć pewność, że wszystko jest poprawne, jak mówię, nie znam się, więc wolę nie zostać wykiwana :') może jednak warto kupić od kogoś używaną? będę wdzięczna za jakąkolwiek pomoc!
#kiciochpyta #gitarabasowa #gitara #muzyka
  • 23
  • Odpowiedz
@bohomazy: Na początek pytania dwa: Jaką muzykę będziesz chciała grać i jaki masz budżet? Ocyluje wokół 800zł, tak?

Co do Twojego typu - niestety, nie znam tej gitary. Nie jest ona zapewne bardzo znana, stąd nigdy nie słyszałem o tej marce - nie powiem, że jestem znawcą na rynku gitar basowych, ale kilkukrotnie sam sobie basu szukałem. Nie mniej, mało próbek, informacji, czegokolwiek co do tej gitary... Kupno takiej musiałabyś przedyskutować
  • Odpowiedz
@bohomazy: jak nie masz żadnego doświadczenia to zapisz sie na 1-2 lekcje, potrzymaj bas w rekach i zobaczy czy to w ogóle dla ciebie. Nie znam tej marki, nigdy nie widziałem ich basu, zapewne hasło „tanio i dobrze” nie odzwierciedla rzeczywistości. W sprzęcie muzycznym w większości wypadkow za cena idzie jakość wykonania i komfort użytkowania. Względem polecanych basów, wszystko zależy od pułapu cenowego. Na pewno nie polecal bym kupowania najtanszego sprzetu,
  • Odpowiedz
  • 1
@MrFruu jaką muzykę,