Wpis z mikrobloga

@kolhubi: No niby tak, ale splash damage po Interceptorach powinien unieszkodliwić carriery.
Z tego co zauważyłem, to świetnie działają dropy. Niewielu graczy potrafi poradzić sobie jak ciągle musi walczyć z dropami. Więc to dobry sposób, żeby zniszczyć ekonomicznie przeciwników. Nie ma kasy - nie ma carrierów. Więc można zrobić tak, że 1 osoba walczy dropami, a reszta twojej drużyny buduje… carriery ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@kolhubi wystarczy zrobić droższe interceptory. Carriery nie były popularne zanim blizz nie zrobił 5 minerałów za interceptora, teraz jest drożej, ale mogą jeszcze podnieść ich cenę :) utrata interceptorow będzie bardziej bolesna :)
@kolhubi: ale sc nigdy nie było balansowanie pod drużynowe granie. Co do carrierow: nie sa niezniszczalne, ale tez nie takie „słabe” jak pokazane we filmiku wstawionym przez @mariecziek: (np. carriery lecą „ot tak” na a-move, a inne jednostki ładnie focusuja, albo /6:50/ większość carrierow atakuje bazę a nie hydry/queeny). Aczkolwiek rzeczywiście obecnie zrobiła sie moda na carriery i w sumie sam sie nawet troche na nie przerzuciłem w druzynowkaxh.
@eaxene ale pewnie, że nie lecą ot tak sobie. Cała moc Carrierów jest w ich supporcie. Przecież jest dużo sposobów na pokonanie Carrierów, np. Infestory z infested terrans + fungal albo infestory i przechwytywanie Carrierów wroga. Można też minami walczyć przeciwko interceptorom, a dalej bio rozwali carriery. Problem jest mix wojsk przeciwnika, który jest kontrą do twojego wojska. Więc jeżeli templary zabiją infestorów feedbackiem, to nic nie poradzisz na carriery. Miny mogą
@mariecziek: tak btw. jak od święta w 1v1 zagram carrierami przeciwko zergowi to sprawdza się jednak połączenie carrierów z chargelotami zajmuje to na chwilę hydry i infestory.