Wpis z mikrobloga

Mirki, ważna sprawa jest. Bratu anulowali lot z Liverpoolu (łącznie 13 lotów do wsch. Europy) z powodu słabych warunków atmosferycznych. Jak to w takiej sytuacji jest, ktoś może nie przylecieć do Polski na czas (praca, szkoła) ale wina nie leży ani po stronie klienta ani linii lotniczej. Co w takiej sytuacji zrobić? Bilety na poniedziałek, wtorek, środe kosztują 150+ funtów. Dopiero w czwartek bodajże 30.

#uk #ryanair #lotnictwo #pytanie #pomocy
  • 8
@Defensywny: Tak beż żadnych dopłat, przedstawicielem bedzie firma handlignowa. Niech brat rozmawia z ich pracownikami. Pewnie go skierują do kasy biletowej. @mehmed dobrze piszę, trzeba domagać się transportu i hotelu.Ważne żeby ich cisnąć. Ten lot zamienny nie bysi być tą samą linią. Ryanair na pewno ma umowę w tych sytuacjach z Jet2.com