Wpis z mikrobloga

Łodziaki kochane. Z racji, że jestem grafikiem 3D chciałam wykonać model jakiegoś zabytku związanego z #lodz, a konkretnie z Górną ( ͡ ͜ʖ ͡) Niestety przeglądając spis na wikipedii wpadła mi w oko tylko Willa Hüffera. Rozważałam też odnowiony Dworzec PKP Chojny. A może macie jakieś fotki domów z Rudy Pabianickiej? Podobno były tam kiedyś domki letniskowe łódzkiej burżuazji. Dobrze gdyby to były miejsca, które można obejść, a najlepiej w ogóle wejść do środka. Mogłabym wtedy zrobić grę, w której zwiedzamy taką miejscówkę ( ͡º ͜ʖ͡º)
nathaliekill - Łodziaki kochane. Z racji, że jestem grafikiem 3D chciałam wykonać mod...

źródło: comment_1ntJb0hdOSs0ehKkPaoZ07POBHfeehtE.jpg

Pobierz
  • 15
@nathaliekill: Na ulicy Popioły jest taka drewniana willa która już w paru filmach grała. Ogólnie bez problemu można obejść, dotknąć ale pamiętaj że w środku normalnie mieszkają ludzie więc można ich wcześniej poinformować co kombinujesz ( ͡° ͜ʖ ͡°) No i ogólnie klimat tam jest dosyć ciężki, zwłaszcza przy takich pogodach i zmierzchu więc uważaj na siebie (najlepiej z kimś przyjedź)
Inne wille są albo w ruinie
sprzedam_nerke - @nathaliekill: Na ulicy Popioły jest taka drewniana willa która już ...

źródło: comment_J4R4rExWHoKXf4E3RFF0X02M0s5G4gUL.jpg

Pobierz
@nathaliekill: Tak jak @sprzedam_nerke: napisał na Popiołach jest willa ale tamta nie jest jedyna, niestety są drewniane więc z wielu już niewiele zostało. Wyjątkiem jest ta którą złożono odnowioną w skansenie koło Białej Fabryki.
Jeżeli kościoły Cię nie interesują to jest jeszcze wieża ciśnień koło dawnej fakory (z samej fabryki prawie nic nie zostało) ale to prosta bryła.