Wpis z mikrobloga

Statystyki wypadków kolejowych w Irlandii i Wielkiej Brytanii należą do jednych z najlepszych na świecie. Dzieje się tak, bo w absolutnej większości przypadków ruch kolejowy jest fizycznie odseparowany od ruchu drogowego i pieszych. Przykład przejazdu kolejowego w zwykłej pipidówie gdzieś w Irlandii. U nas wiadukty na nawet krajówkach niestety nie są standardem. Tam natomiast drogowe przejazdy można spotkać co najwyżej w centrach miast, gdzie ruch pociągów jest bardzo powolny.

link google maps do miejscówki: https://goo.gl/maps/hE1S5U6JipE2

Statystyki z Europy: https://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2013/7/25/1374774811646/Train-fatalities-graphic.-001.jpg

#kolej #brd #bezpieczenstwo #samochody #motoryzacja #prawojazdy #kierowcy #uk #irlandia #zagranico #pociagi
pogop - Statystyki wypadków kolejowych w Irlandii i Wielkiej Brytanii należą do jedny...

źródło: comment_l8f9hnNjXO33evwAYFA1WTtE24nG69uc.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@pogop: Prawda to. Jadąc autem/pociągiem właściwie nie spotkałem się z przejazdem kolejowym - wszędzie, ale to wszędzie są wiadukty. Świetnie się to sprawdza.
  • Odpowiedz
@pogop: Tylko że przez to że te wiadukty były budowane dawno temu mają bardzo małą skrajnię. Dzięki temu wiele linii nadal nie jest zelektryfikowanych, a tam gdzie już jest sieć trzeba było je przerabiać.
  • Odpowiedz
@Alexy: troche ich jest. Najgorsze, ze angole nie zwalniaja przed przejazdem bo slepo polegaja na swiatlach. A ile trabienia jak zwalniasz to hoho.
Dwa przyklady: Reigate level crossing i Raynes Park(to juz Londyn) to ma nawet dwa.
  • Odpowiedz