Wpis z mikrobloga

Resetował ktoś hasło w PKO? Dziwnie pod infolinie, pomyślny proces weryfikacji i przełączają mnie do bota, który prosi numer klienta- podaje go, następnie bot mówi coś w stylu „wprowadź hasło jeśli go nie pamiętasz wciśnij 0 i krzyżyk” wciskam 0 i # po czym słyszę „błędne dane” No i od razu mnie łączy z infolinią. Co robię nie tak? Numer klienta jest poprawny. Już 20 minut na to straciłem. #ipko #pkobp
  • 2
@SERNIKNAZIMNO, po wprowadzeniu numeru Klienta lektor prosi o podanie hasła telefonicznego, które składa się wyłącznie z cyfr i nie jest tożsame z hasłem do iPKO. Jeżeli nie znasz swojego hasła telefonicznego wystarczy nacisnąć "0" by połączyć się z konsultantem. Krzyżyk w tej sytuacji jest zbędny, jeżeli nie wprowadzasz hasła.