Aktywne Wpisy
Riiuku +184
arinkao +125
Pizza na całą blachę.
Miała być taka a'la lata 90'. Więcej zdjęć w komentarzach (づ•﹏•)づ. Było grubo...
#arinkaofood
#gotujzwykopem #jedzenie #pizza
Miała być taka a'la lata 90'. Więcej zdjęć w komentarzach (づ•﹏•)づ. Było grubo...
#arinkaofood
#gotujzwykopem #jedzenie #pizza
Holly sweet Jesus!
- Cechy dowódców
W końcu "oddają" w ręce graczy generałów i będziemy mogli sobie wybierać perki jakie nam pasują i są one dosyć rozbudowane (co widać na screenie) i z tego co się orientuje to tzw earned traits będą przypisywane automatycznie (jak to jest teraz, za robienie czegoś dostajemy perka - walczysz w afryce? dostaniesz lisa pustyni) i w ramach tych perków będziemy mogli wybierać dalej (kolumna general traits). Feldmarszałkowie mają jeszcze kolejne perki. No i oczywiście każdy generał będzie miał swoje cechy osobowościowe, ale jeszcze nad nimi pracują. W założeniu mają ułatwiać zdobywanie perków z danej grupy oraz uwaga... chcą użyć tech cech do modelowania narodów - Japoński Generał będzie miał ceche "Samuraj..." itd.
+ będzie filtr w oknie dowódców: wpisujesz panzerleader wyskakują ci dowódcy z tym perkiem.
- czerwony telefonik
Tajemnica czerwonego telefonu rozwiązana. Ikonka telefonu to.... tzw Command Pointsy, które symbolizują wpływ jaki może wywrzeć rząd na decyzje wojskowe, tak jak to robił papcio Adolf omijając łańcuch dowodzenia bo tak :P
Są one wykorzystywane do promowania generałów, podejmowania pewnych decyzji związanych z wojskiem, zarządzaniem zrzutami z powietrza, przypisywania cech generałom oraz co najfajniejsze będziemy mogli zużyć te punkty na wydawanie specjalnych rozkazów dla dywizji jak np (sry nie chce mi się tłumaczyć xD)
Force Attack - Units gain attack bonuses, take no org damage while attacking, but take increased strength damage. They are also unable to retreat from attacks when this is active. As the active units take damage this will also hurt your nation’s war support.
Last Stand - Similar to Force Attack but when on defense. Use it if you must absolutely hold somewhere no matter what while attacking elsewhere. We also have some national flavor version of these for China and Japan.
Probing Attack - Divisions can launch attacks without losing entrenchment, but have a penalty to attack while doing so.
Staff Office Plan - Increases planning speed for the cases when you need to finish and launch a new plan quickly.
Siege Artillery - Combat bonus vs fortifications and also increases damage to the fortifications themselves substantially.
Glider Planes - Used in combination with paratroopers they let you drop more paras per transport and give them a boost to organization and defense towards enemy AA.
Makeshift bridges - Gives a substantial reduction to the river crossing penalty.
Extra supplies - Increases the time troops can be without supplies before suffering penalties.
Naval Assault Plan - Cuts down time needed to complete preparations for naval invasions.
ponadto telefonik będzie pomocny do jeszcze dwóch rzeczy, ale o nich potem.
link do wcześniejszego mojego posta o zmianach
#hoi4