Wpis z mikrobloga

Cześć wszystkim,

Mirki i mirabelki orientujecie się jak wygląda zgłaszanie niezgodności towaru z opisem po upływie 2 lat od momentu odebrania produktu? Z okazji zbliżającego się dnia #blackfriday rozglądałem się za dyskami ssd. Wszedłem sobie na benchmark takich dysków żeby z ciekawości sprawdzić jak w rankingu wypada dysk, który zakupiłem (#x-kom) w momencie składania swojego nowego komputera stacjonarnego. W Device Managerze sprawdziłem sobie Model dysku i wyszukałem go na stronie. W tym momencie doznałem szoku - dysk Toshiba o kodzie THNSNJ128GCSU jest z serii Toshiba HG6. Zaraz zaraz przecież jak zamawiałem to wybrałem dysk Toshiba Q Series Pro. Odnalazłem pudełko sprawdzam sprawdzam kod: HDTS312EZSTA. Sprawdziłem oznaczenie pobrane pod windowsem, w UEFI jak i po zbootowaniu się do linuxa (Ubuntu) wszędzie dysk, który mam zamontowany przedstawia się THNSNJ128GCSU. Pewnie przeoczyłem coś jak składałem kompa i na dysku coś będzie innego - wyciągnąłem dysk, a tam wszystkie naklejki informują mnie o tym, że mam doczynienia z dyskiem Q Series Pro. Różnica oczywiście jest na moją niekorzyść... Poradzi ktoś, co w takie sytuacji robić? Co teraz, skoro dysk Q Series Pro nie jest już dostępny na rynku?

#informatyka #dyski #ssd #prawokonsumenckie #prawo #poradaeksperta
  • 11
Spoko, wiem za co odpowiada S/N ale nie byłem pewien, który numer sprawdzałeś bo jak ja wpisuje serial number (55SS112YTB3W) na supprot toshiby to nic mi nie znajduje